اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

اهداف یهودیت خدشه‌دار کردن اعتقادات دینی مسلمانان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: از اهداف یهودیت خدشه‌دار کردن اعتقادات دینی مسلمانان، مبارزه با حکومت اسلامی و حزب الله لبنان است.

اهداف یهودیت خدشه‌دار کردن اعتقادات دینی مسلمانان است

 به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، علی اسماعیلیان ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات به مردم شریف و ولایت‌مدار شهرستان الیگودرز و حضور خواهران و برادران در این روز مقدس تجلی حماسه سیاسی معرفی کرده و گفت: مسئله اسرائیل و صهیونیست همواره در دوران‌ها و تاریخ از زمان محمد رسول الله تاکنون به فتنه و تجاوز و دشمنی با انسان‌های مومن می‌پرداختند.

وی با اشاره به اینکه چهره و خصائل یهودیت در قرآن معرفی شده است، افزود: دشمنی با مسلمانان از زمان یهودیت به عنوان اشد دشمنی‌ها نام نهاده شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: از خصلت‌های یهودیت شکنجه‌های مزدورانه بر کودکان، نوجوانان فلسطینی، قساوت قلب، پیمان شکنی با خدا و مسلمانان و تفرقه و ایجاد اختلاف قومی و قبیله‌ای و مذهبی و..  بین مسلمانان در طول تاریخ اسلام و عهد رسول الله است.

وی اهداف شوم یهودیت را مبارزه با نظام جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان عنوان کرد و یادآور شد: از اهداف یهودیت خدشه‌دار کردن اعتقادات دینی مسلمانان، مبارزه با حکومت اسلامی و حزب الله لبنان است که هسته اصلی حزب الله اسلام‌گرایی و خط مقدم جبهه نبرد است.

اسماعیلیان با اشاره به اینکه آمریکا خود اسرائیل است، تصریح کرد: طبق بررسی‌های انجام شده 60 درصد پرسنل سازمان سیا،80 درصد تاجران و ثروتمندان آمریکا، 50 درصد طالبان ،69 درصد پزشکان و...قوم یهودیت هستند که در مجموع می‌توان گفت، از لحاظ قدرت سیاسی اقتصادی، امنیتی، همچنین بنگاه خبری و.. در آمریکا قوم یهود را تشکیل می‌دهند.

مردم ولایتمدار شهرستان الیگودرز در این روز با عظمت با پرچم‌های به رنگ کشور عزیزمان که در دست داشتند، با تمام وجود عشق به میهن را نثار آزادی فلسطین کردند و رژیم غاصب را با فریاد مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و با مشت‌های گره خورده پیام سرنگونی را سر دادند.

انتهای پیام/85008/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول