اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

بازتاب جهانی حمایت از قدس/ ۴

جروزالم‌پست: میلیون‌ها نفر در کشورهای اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند

روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست» با اشاره به حضور میلیونی مسلمانان در راهپیمایی‌های روز قدس، نوشته است در این راهپیمایی‌ها شعارهایی چون «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر داده می‌شود.

جروزالم‌پست: میلیون‌ها نفر در کشورهای اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس، راهپیمایی روز قدس بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های صهیونیستی داشته و اغلب آن‌ها به نقل از رسانه‌های ایرانی از حضور میلیونی مردم در این راهپیمایی گزارش داده‌اند.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست» یکی از این رسانه‌ها است که با تیتر «میلیون‌ها نفر از مسلمانان در راهپیمایی‌های روز قدس شرکت می‌کنند»، این خبر را بازتاب داده و نوشته است که انتظار می‌رود مسلمانان در 80 کشور جهان روز قدس را گرامی دارند.

این روزنامه همچنین نوشته است در ایران هم میلیون‌ها نفر در حمایت از فلسطین و حماس به خیابان‌ها می‌آیند.

جروزالم‌پست می‌افزاید: حاضران در این راهپیمایی‌ها معمولا شعارهایی ضدصهیونیستی سر می‌دهند و پلاکاردهایی حمل می‌کنند که شعارهایی چون «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» روی آن‌ها نوشته شده است.

این روزنامه به نقل از خبرگزاری فارس هم نوشته است که تظاهرات‌کنندگان اقدامات اسرائیل را محکوم کرده و خواستار «حذف غده سرطانی از صحنه روزگار» شده‌اند.

جروزالم‌پست سپس به تاریخچه این راهپیمایی اشاره کرده و نوشته است آیت‌الله خمینی در سال 1979 این راهپیمایی را در حمایت از فلسطین پایه‌گذاری کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول