اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور:

طنین مرگ بر اسرائیل در قزوین

امروز در سراسر استان قزوین با لبیک به ندای مقام معظم رهبری حماسه دیگری رقم خورد و مردم این استان در صفوفی وصف ناپذیر با شعارهای مرگ بر اسرائیل راهپیمایی روز قدس را برگزار کردند.

طنین مرگ بر اسرائیل در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ظهر امروز مردم استان قزوین همگام با سایر استان‌های کشور متشکل از همه اقشار در راهپیمایی باشکوه روز قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شرکت کرده و بار دیگر فرمان رهبر معظم انقلاب را لبیک گفتند.

امروز علاوه بر شهر قزوین مردم شهرهای مختلف در شهرستان‌های آبیک، البرز، آوج، بوئین زهرا، تاکستان و همچنین دیگر شهرهای شهرستان قزوین با در دست داشتن پلاک‌هایی با مضمون مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مقاومت تا آزادی و غیره حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به جهانیان اعلام کردند.

همچنین راهپیمایی‌کنندگان در قزوین با در دست داشتن پرچمهایی منقوش به اسامی ائمه اطهار(ع)، جمهوری اسلامی ایران و همچنین حزب‌الله لبنان و فلسطین اعلام انزجار خود را نسبت به صهیونیست‌های جنایتکار اعلام کردند.

همچنین چهره‌های مطرح استانی از جمله آیت‌الله ‌هادی باریک‌بین امام جمعه قزوین، احمد عجم استاندار قزوین، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی دادستان قزوین، حجت‌الاسلام سید‌مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس، داود محمدی دیگر نماینده قزوین در مجلس، میرحیدری فرمانده انتظامی و همچنین فرماندهان نواحی و اقشار بسیج در این راهپیمایی شرکت داشتند.

از نخستین دقایق شروع مراسم روز قدس امروز، مسیرهای راهپیمایی این روز جهانی که امسال برای نخستین‌بار در دو مسیر اعلام شده بود مملو از جمعیت شد و مردم از چهارراه ولیعصر و همچنین میدان میرعماد با مشت‌های گره‌کرده و شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا به سمت مسجد النبی قزوین حرکت کردند.

باریک‌بین در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این حضور گسترده مردم نشان از حمایت همه جانبه مردم از مظلومان جهان دارد که امری ارزشمند است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین عنوان کرد: بی‌تردید حمایت مردم ما از مظلومان فلسطین در همین راهپیمایی روز قدس، امید بیشتری برای مقاومت به فلسطینی‌ها می‌دهد.

نماینده مردم قزوین در مجلس نیز در این راهپیمایی عنوان کرد: این حضور گسترده مردم مسئولیتی بوده که به دوش همه مسلمین است و مردم قزوین به صورت مطلوبی این مهم را به عرصه ظهور رساندند.

حسینی تاکید کرد: این حضور گسترده مردم، حماسه سیاسی دیگریست که توسط مردم ولایتمدار رقم زده شد.

استاندار قزوین نیز این حضور گسترده مردم را نشانه قدرت و عظمت مردم اسلام و همچنین حمایت مردم از مقاومت عنوان کرد.

محمدی دیگر نماینده مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: روز قدس یادگار امام خمینی (ره) است و می‌تواند قدرت خود را برای از بین بردن هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی با این راهپیمایی عظیم نشان دهد.

مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین نیز تاکید کرد: حضور اقشار مختلف دانشجویان در این راهپیمایی نشان از حمایت همه جانبه دانشجویان از امت مظلوم فلسطین پس از 35 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دارد.

حجت‌الاسلام علی قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین نیز تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس با این گستردگی پیام ضد استکباری را به مردم جهان مخابره کرد که اگر رسانه‌ها این مهم را به گوش همه برسانند اهمیت این موضوع روشن می‌شود.

این راهپیمایی پس از قرائت قطعنامه و همچنین با تائید هریک از 10 ماده آن توسط راهپیمایی کنندگان با فریادهای الله اکبر پایان یافته و نمازگزاران برای اقامه نماز به سوی مسجد النبی حرکت کردند.

انتهای پیام/2667/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول