اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ترس از تکرار شرایط بحرانی لیگ دوازدهم

ذوب‌آهن نباید به باختن عادت کند/ در انتظار برد ذوبی‌ها برابر پرسپولیس

برای اینکه یک بار دیگر شرایط بحرانی لیگ دوازدهم برای تیم ذوب‌آهن تکرار نشود، باید این تیم از دیدار با پرسپولیس عادت به باختن را ترک کرده و نتیجه گرفتن برابر هر حریفی را ملکه ذهنش کند.

ذوب‌آهن نباید به باختن عادت کند/ در انتظار برد ذوبی‌ها برابر پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال که از شب گذشته با برگزاری چند دیدار آغاز شد، امشب بعد از افطار نیز با چند مسابقه دیگر پیگیری می‌شود.

در یکی از این دیدارها تیم ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر به دیدار تیم پرسپولیس تهران می‌رود تا پس از دیدار شب گذشته سپاهان و استقلال، دوئل فوتبالی دیگری بین نماینده‌های فوتبال اصفهان و تهران برگزار شود.

تیم ذوب‌آهن فصل جدید را با شکست آغاز کرده و تجربه تلخی که این تیم فصل گذشته پشت سر گذاشت، موجب شده تا هواداران و جامعه فوتبال اصفهان حساسیت خاصی روی باخت‌های ابتدایی ذوبی‌ها پیدا کنند، زیرا این نگرانی وجود دارد که همانند فصل گذشته سفید و سبزپوشان اصفهانی به باختن مداوم عادت کرده و نتیجه‌گیری را از یاد ببرند.

دیدار با تیم پرسپولیس به واسطه جذابیت‌های زیادی که دارد، بهترین فرصت ممکن است تا ذوب‌آهن روند برد را آغاز کرده و با تداوم این روند در طول فصل یک تیم مدعی محسوب شود، اما در صورتی که این تیم برابر پرسپولیس شکست بخورد، چند هفته‌ای طول می‌کشد تا ذوبی‌ها از شرایط بحرانی دور شده و به روال طبیعی بازگردند و این مسئله به ضرر این تیم خواهد شد.

فوتبال دوستان اصفهانی امشب از ذوب‌آهن انتظار برد دارند و نتیجه دیگری به جز برد نمی‌تواند برای این تیم مثمر ثمر باشد از این رو شاگردان لوکا باید با تفکر برد وارد میدان شده و در طول 90 دقیقه بازی نیز این رویه را در دستور کار داشته باشند.

انتهای پیام/63006/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول