اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بازتاب جهانی حمایت از قدس/ ۲

العهد لبنان: ۷۷۰ شهر ایران به ندای قدس لبیک گفتند

پایگاه خبری «العهد» لبنان به پوشش خبر حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی روز قدس پرداخت و نوشت 770 شهر ایران به ندای قدس لبیک گفتند.

العهد لبنان: ۷۷۰ شهر ایران به ندای قدس لبیک گفتند

به گزارش خبرگزاری فارس،  پایگاه خبری «العهد» لبنان در خبری به بازتاب، راهپیمایی‌ روز جهانی قدس در جمهوری اسلامی ایران پرداخت و نوشت: راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران و سایر شهرهای ایران با مشارکت جمعیت زیادی از مردم این کشور آغاز شده است و این میزان مشارکت بیانگر همبستگی این ملت با برادران فلسطینی و ایستادگی آنها در مقابل سرکوب‌های صهیونیست‌ها و شهرکسازی اسرائیلی است.

بر اساس این گزارش، مسلمانان و سایر ملت‌های آزاده در بیش از 80 کشور، ندای قدس را لبیک گفتند و با حضور در راهپیمایی امروز، با ملت فلسطین همصدا شدند و جنایات غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، در روز جهانی قدس، در 770 شهر ایران این راهپیمایی انجام شد و در تهران نیز مسیر‌های ۹گانه برای حضور مردم در راهپیمایی اعلام شد و قرار است پس از پایان راهپیمایی، همه شرکت‌کنندگان در نماز جمعه که در دانشگاه تهران برگزاری خواهد شد، حضور یابند.

درحالی که 2900 خبرنگار و عکاس داخلی و خارجی مراسم روز جهانی قدس در ایران را پوشش می‌دهند، «محمود احمدی نژاد» رئیس‌جمهور به مناسبت همین روز سخنرانی کرد و اکنون «احمد خاتمی» درحال سخنرانی است.

اقلیت‌های دینی در ایران از جمله  یهودیان، مسیحیان و زردشتیان نیز با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی، اعلام کردند که در این راهپیمایی در کنار مسلمانان حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول