اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام:

امام خمینی نجات فلسطین را جهانی کرد

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام گفت: روز قدس، روز حمایت از مردم مظلوم جهان است که زیر یوق ظلم وستم قرار گرفتند و امام خمینی نجات فلسطین و کشورهای اسلامی را جهانی کرد تا از حقوق مردم دفاع شود.

امام خمینی نجات فلسطین را جهانی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدمهدی عبدخدایی ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه در بین نمازگزاران شهرستان گرگان اظهارداشت: سرزمین فلسطین وطن ماست بنابراین از تمام خاکش دفاع خواهیم کرد، وطن ما اسلام و قرآن است و اگر به یک ملت مسلمان تجاوز شود گویی که به ملت ایران تجاوز شده و ما در برابر این جنایت کوتاه نخواهیم آمد.

وی با بیان اینکه همه کشورهای اسلامی وطن ما هستند، تصریح کرد: همه ملتها معتقد به نظریه مارکس بودند و انقلاب را عبور از یک دوره به دوره دیگر می‌دانستند اما مردی در ایران انقلابی به وجود آورد که در دنیا بی‌نظیر شد.

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام با بیان اینکه نخستین انقلاب دینی در ایران شکل گرفت، خاطرنشان کرد: این انقلاب به رهبری یک روحانی فرزانه، امام خمینی(ره) اجازه نداد که استعمار به ایران بیاید و انقلابی تشکیل داد که در دنیا بی‌نظیر بود.

عبدخدایی افزود: اسرائیل نیز خود را یک حکومت دینی می‌داند اما دین به کسی اجازه نمی‌دهد که کودکان را قتل‌عام و خانه‌های مردم را غارت کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب ایران فرم مبارزه را از منطقه‌ای به جهانی تبدیل کرد، یادآور شد: امام روز قدس را برای حمایت از مردم فلسطین نامگذاری کرد تا حمایت از مظلوم در همه جهان اسلام فراگیر شود.

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام با اشاره به اینکه روز قدس جهانی شده است، اذعان کرد: روز قدس از صورت ایران بیرون آمد و امروز در کشورهای آفریقای جنوبی، آمریکا و انگلیس به نام حمایت از مظلومان به راهپیمایی می‌پردازند و چهره زشت اسرائیل برای جهانیان معرفی شده است.

عبدخدایی با تاکید بر اینکه اکنون ملت فلسطین مظلوم واقع شده است، اظهار داشت: برای مخالفت با ظالم و کمک به مظلومان باید وارد میدان شویم و حمایت همه‌جانبه خود را از آنان اعلام کنیم.

وی از مرحوم آیت‌الله حبیب‌الله طاهری گرگانی یاد کرد و ابراز داشت: این انقلاب با مبارزه روحانیون و به پشتوانه ملت در برابر همه توطئه‌ها و تهاجمات دشمن توانسته به راه خودش ادامه دهد و امروز صدای ایران که همان دفاع از مظلوم است در همه جهان طنین‌انداز شده و کشورهای اسلامی از این الگو تبعیت می‌کنند.

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام گفت: رمز موفقیت انقلاب اسلامی ایران، وجود رهبری فرزانه است و اگر امروز کشور مصر با شکست مواجه شده به دلیل این است که عنصر رهبری را ندارد.

انتهای پیام/83001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول