اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

ارتش سوریه چندین مقر عملیات تروریست‌ها را در حومه «دیر الزور» منهدم کرد

یگان‌هایی از ارتش سوریه چندین مقر عملیات گروهک‌های تروریستی را در حومه «دیر الزور» منهدم کردند.

ارتش سوریه چندین مقر عملیات تروریست‌ها را در حومه «دیر الزور» منهدم کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، نیروهای ارتش سوریه با هدف قرار دادن یک مقر عملیات افراد مسلح در روستای «حطله» در «ریف دیر الزور»، اسلحه و مهمات و تروریست‌های مستقر در آن را با خاک یکسان کرد. یک عنصر مسلح افغانی در بین قربانیان مشاهده شده است.

بر اساس این گزارش، یگان‌هایی از ارتش سوریه یکی از مقرهای عملیات گروهک تروریستی جبهه النصره را در روستای «البویطیه» در حومه «دیر الزور» ار منهدم کردند. ارتش سوریه همچنین چندین مقر عملیات دیگر وابسته به افراد مسلح را در کوی «شیخ یاسین»، «الناعه» و خیابان «النیل»‌ و «پل «السیاسه» هدف قرار داده و منهدم کرد.

به گزارش خبرنگار ما،‌ در اثر پرتاب یک موشک دست ساز که توسط گروهی از افراد مسلح به میدان «المدلجی» شلیک شد؛ خسارت‌هایی به محل اصابت وارد شد.

از شهر «المیادین» نیز خبر می‌رسد که یکی از تروریست‌های مسلح به نام «محمود ثابت» از عناصر موسوم به لشکر «التوحید»‌ از گروهک‌های وابسته به گروه تروریستی ارتش آزاد، در اثر تیر اندازی افراد ناشناس در مقابل منزلش کشته شد.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول