اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

قدس در سرزمین‌های آسیای مرکزی، افغانستان و شبه قاره/36

دعوت علمای پاکستان برای پیروی از فرمان امام خمینی(ره)/شروع تظاهرات پس از اقامه نماز جمعه

در حالی تا ساعاتی دیگر تظاهرات مردم پاکستان در روز جهانی قدس آغاز می‌گردد که برخی علمای مطرح این کشور در پیامی خواستار پیروی تمامی مردم از فرمان امام خمینی (ره) و حضور در مراسم روز قدس شدند.

دعوت علمای پاکستان برای پیروی از فرمان امام خمینی(ره)/شروع تظاهرات پس از اقامه نماز جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کراچی، علمای پاکستان از جمله «مولانا عقیل موسی»، «علامه دیدار جلبانی»، «مولانا باقر زیدی»، «محمد عابدی»، «لئیق الزمان»، «مولانا رضا جعفری» با شرکت در کنفرانس خبری در کراچی از مردم خواستند با فراموش کردن اختلافات قومی، مذهبی و زبانی با یکدیگر متحد شده و با توجه به فرمان امام خمینی برای باز پس‌گیری قبله اول مسلمانان تلاش کنند.

حزب مجلس وحدت مسلمین، ائمه جمعه مساجد، گروه دانشجویان امامیه آی اس او با تأکید بر هر چه باشکوه برگزار شدن راهپیمایی روز قدس از مردم خواستند در اجتماعات روز قدس شرکت کنند.

علمای پاکستان اظهار داشتند دشمنان اسلام با یکدیگر متحد شده‌اند تا با ایجاد نفاق بین مسلمانان آنان را از توجه به مسئله فلسطین و کشمیر بازدارند.

آنان اظهار داشتند گرچه موضوع فلسطین از اهمیت زیادی برخودار است اما این موضوع خود بهانه‌ای است برای حمایت از مردم مسلمان عراق، افغانستان، سوریه و مصر زیرا آمریکا و اسرائیل باعث کشتار مسلمانان در این کشور‌ها هستند و روز قدس یعنی مخالفت با این دو کشور

علمای پاکستانی تصریح کردند باید در جمعه آخر ماه رمضان فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در پاکستان طنین انداز شود.

به گفته علما فلسطین مظهر اتحاد مسلمانان است بنابراین مردم باید با شرکت در راهپیمایی‌های این روز بینی اسرائیل را به خاک بمالند و مسلمانان را از این شیطان نجات دهند.

روز گذشته نیز سبیر کربلایی، از مقامات ارشد بنیاد فلسطین پاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کراچی پاکستان، از آمادگی مردم پاکستان برای حضوری متفاوت در مراسم روز قدس خبر داد.

سبیر کربلایی، از مقامات ارشد بنیاد فلسطین پاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کراچی پاکستان، از آمادگی مردم پاکستان برای حضوری متفاوت در مراسم روز قدس خبر داد.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول