اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علم‌الهدی در راهپیمایی روز قدس:

راهپیمایی پرشور روز قدس نماد عزت اسلام است

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که روز قدس و راهپیمایی این روز ارزیابی قدرت ولایت است، گفت: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی نماد عزت اسلام است.

راهپیمایی پرشور روز قدس نماد عزت اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی دقایقی پیش در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس و حضور مردم ارزیابی قدرت ولایت است.

وی افزود: امروز شاهد آن هستیم که بعد از گذشت 34 سال از فرمان رهبر کبیر انقلاب که نام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامیدند؛ امروز بیش از هر روز دیگری شاهد به خشم آمدن مسلمانان از رژیم غاصب اسرائیل و دشمنان اسلام هستیم.

امام جمعه مشهد مقدس با تاکید بر این‌که امروز در راهپیمایی روز قدس حضور پرشور، اسلامی و انقلابی مردم را در حمایت از فلسطین و مقاومت شاهد هستیم، گفت: کسانی که به شعاع ولایت نزدیک‌ترند و از ولایت فقیه به طور دقیق پیروی می‌کنند شاهد حضور آگاهانه و هوشیار آنان در راهپیمایی این روز هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس و حضور پرشور مردم نماد عزت اسلام است که در برابر جبهه مقابل که دشمنان اسلام هستند، مقاوم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/70023/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول