اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

رئیس جمهور، مجلس و ملت مراقب پروژه تطهیر سران فتنه باشند

امام جمعه ایلام گفت: فرمایش اخیر رهبری درباره فتنه 88 و بازخوانی مجدد آن هشدار به رئیس جمهور و نمایندگان مجلس و ملت ایران بود که مراقب تحرکات برخی از افراد باشند که درصدد تطهیر عناصر اصلی فتنه آمریکایی اسرائیلی سال 88 هستند.

رئیس جمهور، مجلس و ملت مراقب پروژه تطهیر سران فتنه باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان سال 92 در مصلی بزرگ امام خمینی شهر ایلام، اظهار داشت: آشوبگری و اردوکشی خیابانی و متهم کردن نظام به تقلب در انتخابات توسط فتنه‌گران حاکی از این واقعیت است که این موضوع هرگز نباید به فراموشی سپرده شود.

وی ادامه داد: این موضوع باید درس عبرتی پیش روی ملت به ویژه نخبگان در تصمیم‌گیری‌ها و اظهارنظرها باشد.

× سران فتنه و طرفداران آنها صلاحیت هیچگونه مسئولیتی در کشور ندارند

امام جمعه ایلام اضافه کرد: سران فتنه و طرفداران آنها به عنوان خائنین به امام و انقلاب و نظام اسلامی صلاحیت هیچ گونه مسئولیتی را در مدیریت کشور ندارند.

لطفی تصریح کرد: بیانات رهبر انقلاب در جمع جنبش دانشجویی اتمام حجتی به نمایندگان مجلس و دولت جدید بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: رهبر انقلاب به صراحت فرمودند برخورد فتنه‌گران در انتخابات 88 نابجا بود و آنان با قانون‌شکنی کشور را به لبه پرتگاه می‌بردند.

× رئیس جمهور، مجلس و ملت مراقب پروژه تطهیر سران فتنه باشند

وی ادامه داد: فرمایش اخیر رهبری درباره فتنه 88 و بازخوانی مجدد آن  هشدار به رئیس جمهور و نمایندگان مجلس و ملت ایران بود که مراقب تحرکات برخی از افراد باشند که درصدد تطهیر عناصر اصلی فتنه آمریکایی اسرائیلی سال 88 هستند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: انتقاد رهبر فرزانه انقلاب از فتنه‌گران و تهمت‌زنندگان به نظام پس از برگزاری انتخابات در سال 88 نشان از این واقعیت دارد، سال‌ها باید بگذرد تا معلوم شود در فتنه 88 فتنه‌گران توطئه خطرناکی را با مدیریت پنهان و آشکار رژیم‌های آمریکا و اسرائیل برای کشور طراحی کردند که جز سقوط نظام مقدس جمهوری اسلامی نتیجه دیگری نداشت.   

لطفی تصریح کرد: اکنون سران فتنه بعد از چند سال داعیه برگشت و حضور در دولت جدید را دارند و نه تنها از نظام و مردم عذرخواهی نکرده و به خیانت خود به امام و امت اعتراف نکردند بلکه به نوعی طلبکارانه و سهم‌خواهی وارد صحنه سیاسی کشور شدند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اما کارنامه سه دهه گذشته انقلاب اسلامی نشان داده است مردم در مقابله با توطئه‌گران و فتنه‌انگیزان همیشه پیروز بوده‌اند و امروز نیز ملت در اوج اقتدار ملی و نظام اسلامی در اوج مشروعیت و کارآمدی است.

× روز جهانی قدس نماد انزجار و نفرت بین‌المللی از جنایات اسرائیل است   

خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به جنایات رژیم آدم‌کش صهیونیستی اشاره کرد و گفت: روز جهانی قدس نماد انزجار و نفرت بین‌المللی از جنایات اسرائیل است.

وی ادامه داد: اساسی‌ترین، مهم‌ترین و بارزترین بحران‌ها در منطقه حساس خاورمیانه رژیم صهیونیستی و جنگ و درگیری رژیم جعلی و نامشروع اسرائیل با مردم مظلوم فلسطین و با کشورهای همجوار فلسطین اشغالی از جمله لبنان است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: روز جهانی قدس نوید اضمحلال و نابودی رژیم اسرائیل در آینده‌‌ای نزدیک است.

انتهای پیام/2246/ی40/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول