اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

یکی از خواسته‌های مردم لرستان احداث آزاد راه خرم‌آباد اراک است

استاندار لرستان گفت: یکی از خواسته‌های به حق مردم لرستان احداث آزاد راه خرم‌آباد اراک بوده است.

یکی از خواسته‌های مردم لرستان احداث آزاد راه خرم‌آباد اراک است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب‌الله دهمرده شامگاه پنجشنبه در مراسم بازدید جمعی از خبرنگاران لرستانی از پروژه ملی آزاد راه خرم‌آباد به اراک در جمع خبرنگاران گفت: یکی از خواسته‌های به حق مردم لرستان احداث آزاد راه خرم‌آباد اراک بوده که یک بحث ملی و فرا ملی است.

استاندار لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: این پروژه با حمایت‌های بی‌دریغ دولت و قرارگاه خاتم استارت زده شده است.

دهمرده ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد دولت نهم و دهم در لرستان گفت: این پروژه بیش از 135 کیلومتر طول دارد که دولت برای اجرای آن بیش از 960 میلیارد تومان در نظر گرفته است. همچنین مدت زمان اجرای این پروژه 36 ماهه است.

این مسئول یادآور شد: تمام روستائیان و عشایری که زمین‌های آنها در مسیر این پروژه قرار دارد، می‌توانند با ارائه سند زمین رقم آن را از پیمانکار طرح بگیرند.

وی تصریح کرد: تامین و توسعه زیرساخت‎های لازم برای عمران و آبادانی لرستان در بخش‎های حمل و نقل ریلی، جاده‎ای، سدها و مهار آب‎های سطحی، توسعه بخش کشاورزی و رونق فعالیت‎های تولیدی و اشتغالزایی روند شتابانی در این استان دارد.

استاندار لرستان اذعان داشت: این پروژه توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء شروع به کار کرده است.

این مسئول از هر فرصتی برای خدمت بی‌منت به مردم استفاده کرده و حاصل این تلاش‌ها نیز اجرای مصوبات سفرهای ریاست جمهوری، ارتقا بودجه‌ها، اخذ مجوز ماده 32 پروژه‌های ملی و توجه به مناطق محروم بوده است.

انتهای پیام/2304/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول