اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه باغملک:

فلسطین قطعه‌ای از خاک سرزمین اسلام است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه باغملک، فلسطین را قطعه‌ای از خاک سرزمین اسلام دانست.

فلسطین قطعه‌ای از خاک سرزمین اسلام است

حجت‌الاسلام یونس زکویان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در باغملک اظهار کرد: فلسطین قطعه‌ای جدا نشدنی از خاک سرزمین‌های اسلامی است.

وی گفت: در اهمیت فلسطین همین بس که امام راحل (ره) آن را پاره‌ای از تن اسلام می‌داند و مقام معظم رهبری فلسطین را مسئله اول جهان اسلام بر می‌شمارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: ما از نظر شرعی و انسانی وظیفه داریم از مظلوم در مقابل ظالم دفاع کنیم، زیرا فلسطین قطعه‌ای از خاک اسلامی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه مسئله فلسطین، مسئله اساسی برای همه مسلمانان است، افزود: با صلح و مذاکره با رژیم صهیونیستی مشکلات این سرزمین حل نمی‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه باغملک با گرامیداشت روز جهانی قدس تاکید کرد: بهترین راه برای نجات فلسطین، انتخاب خود مردم است که در یک رفراندوم عادلانه سرنوشت خود را مشخص می‌کنند.

زکویان فلسطین را نوک پیکان مبارزه با استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه معرفی کرد و افزود: وظیفه ملت بزرگ ایران است که با تمام وجود از ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین تا پیروزی نهایی دفاع کند و از نظر مادی و معنوی به کمک آن‌ها بشتابد.

انتهای پیام/72010/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول