اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

مسلمانان از بازگرداندن سرزمین اشغال شده به پیکره جهان اسلام کوتاه نمی‌آیند

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مسلمانان از پایتختی قدس شریف برای فلسطین مظلوم و بازگرداندن سرزمین اشغال شده به پیکره جهان اسلام کوتاه نمی‌آیند.

مسلمانان از بازگرداندن سرزمین اشغال شده به پیکره جهان اسلام کوتاه نمی‌آیند

سید جعفری موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه قدس قبله نخست مسلمانان جهان است، اظهار کرد: قدس سرزمین نزول فرشتگان الهی و محل عروج پیامبران الهی است.

وی تصریح کرد: از 62 سال گذشته که سرزمین فلسطین مورد اشغال صهیونیست بین‌المللی قرار گرفت، نظام سلطه برای حضور همیشگی خود در خاورمیانه غده سرطانی به نام اسرائیل را در این سرزمین مقدس به وجود آورد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اضافه کرد: رژیم صهیونیستی از آغازین روزهای اشغال فلسطین با حمایت و پشتیبانی آمریکا، انگلیس و کشورهای اروپایی در پی جدا کردن پاره تن جهان اسلام قدس شریف از پیکره واحد امت اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه تا پیروزی انقلاب اسلامی ایران هیچ‌گونه حرکتی برای حمایت و پشتیبانی از فلسطین به ویژه قدس شریف از سوی جهان اسلام مشاهده نشده بود، گفت: تا آن زمان حمایت‌های قابل ملموسی وجود نداشت.

موسوی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) نهضت اسلامی و انقلابی خود را از دهه چهل با سه محور به وجود آورد، اظهار کرد: این سه محور مبارزه با آمریکا، مبارزه با استبداد پهلوی و مبارزه با حضور رژیم صهیونیستی در منطقه بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در سال 58 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کردند، تصریح کرد: از همان روز سرزمین فلسطین و قدس شریف مورد توجه بیشتر جهان اسلام و ملت‌های آزادی‌خواه شد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اضافه کرد: در طول 34 سال گذشته هر روز شاهد افق‌های روشنی از بیداری ملت‌های مسلمان و سایر ملل آزادیخواه برای تثبیت هویت واقعی و اصلی قدس شریف و سرزمین فلسطین در جامعه و جهان هستیم.

وی با بیان اینکه امروز جریان مقاومت و دفاع از سرزمین فلسطین به برکت انقلاب به یک مطالبه عمومی و فراگیر در دنیا تبدیل شده است، افزود: رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر عقبه خود را که در بین برخی از حاکمان مستبد و سرسپرده عرب در منطقه ایجاد کرده بود، خالی می‌بیند.

موسوی خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی شکل گرفته در جهان اسلام منجر به فروپاشی حامیان اسرائیل در منطقه شده است.

وی تصریح کرد: مسلمانان جهان از پایتختی قدس شریف برای فلسطین مظلوم و بازگرداندن سرزمین اشغال شده به پیکره جهان اسلام کوتاه نمی‌آیند.

انتهای پیام/73008/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول