اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیجار:

روز قدس همواره بر تارک جهان اسلام می‌درخشد

فرمانده سپاه بیجار با تأکید بر شرکت گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس جواب یاوه‌‌گویی‌های مستکبران عالم است.

روز قدس همواره بر تارک جهان اسلام می‌درخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، سیدحسن محمودی پنج‌شنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل فرماندهی سپاه بیجار برگزار شد، با تاکید بر شرکت گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: همه مسلمانان موظفند برای آزادی قبله اولشان تلاش کنند، لذا شرکت در راهپیمایی روز قدس قوت قلبی برای مردم ستمدیده فلسطین و تضعیف رژیم اشغالگر صهیونیستی خواهد بود.

وی افزود: روز قدس از ابتکارات امام خمینی(ره) است که همواره بر تارک تاریخ انقلاب باقی مانده و همواره بر ارزش آن افزوده خواهد شد و این روز شریف، روز حمایت دنیای اسلام از ملت مظلوم فلسطین است.

محمودی بیان کرد: ابتکار بزرگ و تاریخی امام راحل به مسئله فلسطین و قدس وجه بین‌المللی و اسلامی داده و آن را از حالت عربی و ناسیونالیسمی خارج کرده است.

وی با اشاره به سخنان امام راحل خاطرنشان کرد: امام راحل فرمودند روز قدس فقط روز فلسطین نیست، بلکه روز اسلام و حکومت اسلامی و روزی است که در سراسر کشورها باید بیرق اسلام برافراشته شود.

فرمانده سپاه بیجار تصریح کرد: اقدام شایسته و مثال‌زدنی امام خمینی موجب شد که مسلمانان و آزادگان جهان اسلام نشان دهند توانایی تأثرگزاری بر معادلات جهانی را دارند و از طرفی حامیان راستین را از حکام مزدور و وابسته به عرب جدا کرده و مرز بین خائنین و خادمین و حامیان به آرمان قدس و فلسطین مشخص شود.

وی روز قدس را روز حمایت دنیای اسلام از ملت مظلوم فلسطین و مبارزه با ظلم و ستم استکبار و صهیونیسم جهانی عنوان کرد.

فرمانده سپاه بیجار بیان کرد: افتخار ما این است که همیشه پیرو خط امام راحل(ره) بودیم که ایشان به حقیقت مردی بزرگ بود و در حال حاضر مقام معظم رهبری با تدابیر حکیمانه خود، افق روشنی را برای اسلام ترسیم کرده‌اند که همه این پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها به برکت انقلاب اسلامی است.

شرکت در راهپیمایی روز قدس جواب یاوه‌‌گویی‌های مستکبران عالم است

محمودی در ادامه اظهار کرد: به منظور حفظ و صیانت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری و همچنین اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین سپاه ناحیه بیجار از تمامی اقشار مردم انقلابی و شهیدپرور بیجار دعوت می‌کند با شرکت گسترده در راهپیمایی و سر دادن شعارهای ضدصهیونیستی یک بار دیگر به دنیا بفهمانند زمان استکبار و تحقیر ملت‌ها به سر آمده است.

وی بیان کرد: شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس جواب یاوه‌‌گویی‌های مستکبران عالم است که هر روز فتنه‌ای تازه ایجاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه روز قدس همواره بر تارک جهان اسلام می‌درخشد، گفت: یکی از وظایف امروز همه مسئولان و علاقه‌مندان نظام جمهوری اسلامی به میدان عمل آوردن نسل‏های جدید انقلاب به خصوص در مقوله خطیر روز قدس است تا همچنان این روز بزرگ بر تارک جهان اسلام بدرخشد.

فرمانده سپاه بیجار در پایان بیان کرد: باید با حضور همه‌جانبه در راهپیمایی روز جهانی قدس، وفاداری خود را به آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب نشان دهیم و بدون تردید مردم دیار گروس نیز در راهپیمایی روز قدس حضور باشکوه خواهند داشت.

انتهای پیام/79015/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول