اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اصفهان:

شعار صهیونیستی از نیل تا فرات هرگز محقق نخواهد شد

امام جمعه موقت اصفهان گفت: اعتراضات دسته جمعی مسلمانان و راهپیمایی مردم ایران در روز قدس تا به امروز سبب شده که شعار توهم گونه صهیونیست‌ها از نیل تا فرات تحقق پیدا نکند و با ادامه مبارزات محقق نخواهد شد.

شعار صهیونیستی از نیل تا فرات هرگز محقق نخواهد شد

حجت الاسلام محمد تقی رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان به مناسبت روز جهانی قدس اظهار کرد: تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس از سوی امام راحل به منظور محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس حکیمانه و تیزبینانه بود.

وی بیان کرد: در این سال‌ها حضور امت اسلامی ایرانی در راهپیمایی‌های روز قدس در محکوم کردن جنایات رژیم غاصب ابعاد و اثرات مهمی داشته است.

امام جمعه موقت اصفهان با دشمن درجه یک اسلام و مسلمین خواندن اسرائیل و هم پیمانانش در جهان تصریح کرد: حضور بیش از 60 ساله غده سرطانی صهیونیست در منطقه، برای مسلمانان مشکل آفرین شده است.

وی در باب اهمیت اعتراضات و راهپیمایی‌هایی در حمایت مردم مظلوم جهان چون روز قدس گفت: همین اعتراضات دسته جمعی مسلمانان و راهپیمایی مردم ایران در روز قدس تا به امروز سبب شده که شعار توهم گونه صهیونیست‌ها از نیل تا فرات تحقق پیدا نکند و با ادامه مبارزات محقق نخواهد شد.

رهبر ابراز داشت: ابعاد مبارزه با رژیم اسرائیل و هم پیمانش آمریکا فقط در بعد نبرد شهری و تن به تن نیست و ادامه مبارزات در ابعاد سیاسی، دیپلماسی، فرهنگی و علمی روند را به گونه‌ای ساخته است که رژیم اشغالگر قدس بجای تحقق شعار خود به فکر تثبیت موجودیت فعلی خود است.

وی عدم تحقق شعار صهیونیست و تثبیت موجودیت کوچک فعلی آنان را از موضع تدافعی و ضعف اسرائیلی‌ها دانست و مصداق آن را کشیدن دیوار آهنی صهیونیست‌ها به دور خود بیان کرد.

نماینده دوره هشتم مردم اصفهان در مجلس رژیم غاصب صهیونیستی را جدا از آمریکایی‌ها و دولتمردان آن ندانست و عنوان کرد: این لابی صهیونیستی است که امروز در آمریکا حکومت می‌کند و دولت تعیین می‌کند.

وی تاکید کرد: امروز خوشبختانه با قوت گرفتن مقاومت اسلامی در قبال جنایات مستکبران، شاهد بیداری اسلامی در کشورهای منطقه هستیم و این نشان از تضعیف جایگاه و اعتبار نداشتن صهیونیست‌ها در منطقه است.

رهبر تهدید دیگر امروز علیه اسلام و مسلمانان منطقه خاورمیانه را کشورهای عربی اعلام کرد و دلیل آن را اتصال شاهرگ این کشورهای عربی - نفتی به آمریکا و مستکبران دانست.

وی ابراز داشت: این امر یادآور شده در فوق سبب شده که این کشورهای نفتی - عربی نه تنها از کشورهای اسلامی تحت ستم و ظلم حمایت نکنند بلکه علیه آنان بطور مستقیم و غیر مستقیم بجنگند.

انتهای پیام/63001/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول