اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

آخرین تحولات مصر/

فراخوان وزارت کشور مصر برای تخلیه رابعه العدویه/ادعای «اخوان بدون خشونت» درباره طرح ترور مرسی

وزارت کشور مصر از معترضان حامیان مرسی خواست میدان رابعه العدویه و النهضه را تخلیه کنند و به آنها اطمینان خاطر داد که تحت پیگرد قانونی فرار نخواهند گرفت.

فراخوان وزارت کشور مصر برای تخلیه رابعه العدویه/ادعای «اخوان بدون خشونت» درباره طرح ترور مرسی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری «روسیا الیوم»، وزارت کشور مصر در بیانیه ای از حامیان مرسی خواست به تجمع های اعتراضی خود در میدان رابعه العدویه و النهضه پایان دهند در مقابل نیز به آنها اطمینان خاطر داد که امنیتشان برای خروج از تظاهرات تأمین خواهد شد و تحت پیگرد قانونی قرار نخواهند گرفت.

پیشتر شورای وزرای مصر، وزیر کشور را مکلف کرده بود که اقدامات لازم برای پایان دادن به اعتراض های حامیان مرسی را اتخاذ کند.

از سوی دیگر گروه «اخوان بدون خشونت» نیز تأکید کرد که طرحی برای ترور «محمد مرسی» رئیس جمهور برکنار شده مصر وجود دارد تا مسئولیت آن به گردن مقامات فعلی مصر انداخته شود.

اخوان بدون خشونت تأکید کردند که این اقدام در راستای متشنج کردن شرایط کشور و القای این مسئله که مصر به صحنه ترور شخصیت های سیاسی بدل شده طراحی شده است.

از سوی دیگر در حمله افراد مسلح به هتل ویژه نیروهای پلیس در منطقه «العریش» در شمال سینا یک سرباز مصری کشته و تعداد دیگری زخمی شدند.

انتهای پیام/ص

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول