اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ارشاد مطرح کرد

ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) راه مقابله با تروریسم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حمله وحشیانه تروریست‌های سوری به مرقد عمار یاسر و اویس قرنی در سوریه،‌ گفت: ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) راه مقابله با تروریست‌ها است.

ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) راه مقابله با تروریسم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید محمد حسینی دقایقی پیش در رونمایی از سه اثر مرتبط با فرهنگ رضوی در بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(ع) اظهار کرد: اگر عشق به اهل بیت با معرفت عجین شود، از ارزش بیشتری برخوردار است که در این راستا ارائه اسناد و مدارک به شناخت بیشتر با ائمه اطهار(ع) کمک می‌کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حمله وحشیانه تروریست‌های سوری به مرقد عمار یاسر و اویس قرنی در سوریه، گفت: تروریست‌ها به جای اینکه جهان اسلام را به وحدت و همگرایی و مقابله با رژیم صهیونیستی دعوت کنند، عشق به اهل بیت را مورد هدف قرار داده‌اند.

حسینی خاطرنشان کرد: تروریست‌ها در واقع می‌خواهند با از بین بردن آثار و اهانت به اصحاب پیامبر، عشق به اهل بیت را از بین ببرند؛ اما آنها باید بدانند که هرگز به هدف شوم خود دست پیدا نمی‌کنند و این حرکات آنها آثار معکوسی را در پی دارد، زیرا با یک حرکت قصدی نمی‌توان جلوی ارادت و عشق مسلمانان را گرفت.

وی تصریح کرد: تروریست‌ها می‌خواهند با کشیدن کاریکاتور و اهانت به اهل بیت و یاران ‌آنها جهان اسلام را مشغول و سرگرم به خودش کرده تا از دشمن اصلی باز بمانند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: اهانت دشمنان اسلام تأثیری در جهان اسلام نداشته و در این بین راه مقابله با اهداف این افراد متحجر ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) است.

انتهای پیام/70022/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول