اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات سیستان و بلوچستان:

کانون‌های قدرت یهودی، محور مقاومت را به طرز وحشیانه‌ای نشانه گرفته‌اند

مدیرکل تبلیغات سیستان و بلوچستان گفت: امروز کانون‌های قدرت یهودی و ماسونی جهانی محور مقاومت در منطقه را به طرز وحشیانه‌ای نشانه‌ گرفته‌اند.

کانون‌های قدرت یهودی، محور مقاومت را به طرز وحشیانه‌ای نشانه گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام صفر قربان‌پور اظهار داشت: کسانی که دم از سیاست اشتباه جمهوری اسلامی ایران پیرامون حمایت از ملت مظلوم فلسطین می‌زنند، امروز خود واقعیت‌ها را ببینند که کانون‌های قدرت یهودی و ماسونی جهان، محور مقاومت در منطقه را به طرز وحشیانه‌ای نشانه گرفته اند، سوریه به عنوان خط مقدم جبهه مقاومت بیش از دو سال است که در آتش کینه صهیونیست می‌سوزد.

وی افزود: گروه‌ها و جریان‌های تروریستی سلفی، تکفیری، وهابی و منحرف به نیابت از آمریکا و اسرائیل از هیچ خیانت و جنایتی در این سرزمین خودداری نمی‌کنند، سرزمین لبنان هر از چندی گرفتار تنش‌ها و درگیری‌های خونین طائفه‌ای و حزبی می‌شود و حزب‌الله به عنوان پرچم مقاومت اسلامی این خطه مورد خشم و تحریم قرار می‌گیرد.

قربان‌پور تاکید کرد:‌ بمب‌گذاری‌ها، عملیات‌های تروریستی و کشتار وحشتناک مردم بی‌دفاع در سرزمین اسلامی عراق و افغانستان مسئله‌ای روزانه و مستمر شده و کشور بزرگ و تاریخی مصر به قربانگاه جوانان مسلمان این سرزمین تبدیل شده است.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) با شناخت درست و درک صحیح و دوراندیشی ذکاوت‌مندانه روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به روز به صحنه کشاندن همه ظرفیت جهان اسلام و اراده پولادی ملت‌های آزاده در برابر حمله‌ها و یورش‌های وحشیانه نظام خون‌آشام صهیونیسم بین‌الملل به قبله‌گاه اول مسلمانان و پاره تن جهان اسلام تبدیل کرد.

قربان‌پور گفت: مردم سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی دست به دست هم یکپارچه و منسجم همنوا با مردم مسلمان ایران و سایر ملل جهان، صبح آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی بزرگ روز قدس شرکت می‌کنند.

لازم به ذکر است شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان از مردم دعوت کرد برای راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت 10 صبح روز جمعه در میدان آزادی این شهرستان تجمع کنند.

انتهای پیام/75004/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول