اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه انجمن‏‌های اسلامی شهرستان گرمسار:

بیداری اسلامی خواب راحت را از دشمنان مسلمانان ربوده است

رئیس اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌‏آموزان شهرستان گرمسار گفت: بیداری حاکم بر کشورهای اسلامی خواب راحت را از دشمنان مسلمانان سراسر جهان ربوده است.

بیداری اسلامی خواب راحت را از دشمنان مسلمانان ربوده است

حسن آخوندی امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس جلوه‏‌گر فریاد مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم در سراسر جهان خواهد بود، تأکید کرد: حمایت از جامعه مسلمان فلسطین که امروز دستخوش تجاوزات بی‌‏رحمانه اسرائیل شده است، یک وظیفه برای هر ایرانی محسوب می‏‌شود.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: حضور حداکثری مردم در حماسه روز قدس نشان از حمایت مردم ایران از مسلمانان مظلوم فلسطین است.

آخوندی با اشاره به ظلم و ستمی که جهانیان در به رسمیت شناختن فلسطین به کار گرفته‏اند، گفت: در واقع حضور در راهپیمایی این روز باشکوه، صحه گذاشتن بر حق‏طلبی و خواسته مردم ستم‏دیده فلسطین در بازپس‏گیری سرزمین قدس شریف است.

رئیس اتحادیه انجمن اسلامی دانش‏‌آموزان شهرستان گرمسار با تأکید بر تلاش بی‌‏وقفه دشمن در ایجاد تفرقه و دودستگی بین مسلمانان تصریح کرد: لبیک گفتن به فراخوان حضور در صحنه سیاسی و اجتماعی روز قدس مهر تأییدی بر وحدت و یکدلی همه مسلمانان جهان خواهد بود.

وی با اشاره به اغتشاش و اختلافاتی که اکنون گریبان‏گیر کشورهای اسلامی شده است، توضیح داد: بیش از هر زمان دیگری امروز جامعه مسلمانان در سراسر جهان نیازمند وحدت و همبستگی و حضور در صحنه است.

آخوندی با اشاره به اینکه روز قدس یادگار بینش سیاسی و آینده‌‏نگری امام عظیم‌الشأن است، گفت: دعوت امام راحل از عموم مسلمانان جهت شرکت در این فریضه سیاسی امری است که باید جامه عمل پوشانده شود.

رئیس اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌‏آموزان شهرستان گرمسار با بیان اینکه بیداری حاکم بر کشورهای اسلامی خواب راحت را از دشمنان مسلمانان سراسر جهان ربوده است، تأکید کرد: باید با حضور در عرصه‏‌هایی که نیازمند رویش گل ایمان و صلابت ارزش‏های اسلامی است، دنیا را به کام دشمنان تلخ کنیم.

آخوندی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه بندگی و نزول قرآن گفت: مردم ایران در روز قدس امسال نیز نظیر سال‏های گذشته حماسه بی‏بدیلی خلق خواهند کرد.

انتهای پیام/2249/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول