اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

شب قدر نقشه‌های همه توطئه‌گران و عناصر فریب‌خورده‌ بی‌اثر می‌شو‌د

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت:‌ در شب قدر نقشه همه توطئه‌‌گران، عناصر فریب خورده و نیروهای آشوب‌طلب بی‌اثر می‌شود.

شب قدر نقشه‌های همه توطئه‌گران و عناصر فریب‌خورده‌ بی‌اثر می‌شو‌د

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی بعدازظهر امروز در کلاس اخلاق در جمع مدیران دستگاه‌ و ادارات اجرایی سیستان و بلوچستان در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان اظهار داشت: یکی از فرصت‌های بزرگی که هر سال در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد، شب قدر است و هیچ فرصتی به اندازه این شب در اختیار ما نیست.

وی با بیان اینکه در شب قدر انسان راه هزار ساله را طی می‌کند، افزود: نباید ما از این شب به بعد دچار خسران شویم، باید از این عصار به خوبی بهره گرفت و قدر آن را دانست.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: خیلی افراد به وسیله یک راه کوتاه توانسته‌اند مسیرهای طولانی را بپیمایند، جوان 22 ساله‌ای در جنگ تحمیلی توانست مشغول محور بوکان شود راهی که سال‌ها زمان می‌خواست.

سلیمانی بیان کرد: استفاده از شب قدر فرصت مغتنمی برای رسیدن به راه‌های طولانی است و حضور با اخلاص در شب قدر زمینه‌ای برای بخشش و آمرزیده شدن گناهان می‌شود.

وی گفت:‌ نزول قرآن بزرگ‌ترین اتفاقی که قرار بود در عالم بیفتد، در شب قدر رخ داد، شب قدر شب تنظیم عالم و سرنوشت بشریت است.

امام جمعه زاهدان اذعان داشت:‌ شناخت عظمت شب قدر با اخلاص و خلوص نیت محقق می‌شود، امام صادق (ع) می‌فرماید: خداوند ماه رمضان را قلب 12 ماهه سال قرار داده و قلب این ماه را نیز شب قدر دانسته است.

سلیمانی اضافه کرد: در شب قدر نقشه همه توطئه‌‌گران، عناصر فریب‌خورده و نیروهای آشوب‌طلب بی‌اثر می‌شود و شیطان نمی‌تواند عقل و سلامت جسم را در این شب بدزدد و سحر ساحران هم بی‌اثر می‌شود.

انتهای پیام/75004/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول