اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان:

راهپیمایی روز قدس به صورت زنده در شبکه افلاک لرستان پخش می‌شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: راهپیمایی روز قدس در خرم‌آباد به طور زنده از شبکه افلاک و برخی شبکه‌های ملی سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود.

راهپیمایی روز قدس به صورت زنده در شبکه افلاک لرستان پخش می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فتاح کمری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: بیش از 100 نفر از همکاران با استقرار دو واحد سیار تلویزیونی و چهار گروه در استودیوهای پخش و بیش از پانزده گروه خبری کار پوشش راهپیمایی روز قدس را در شهر خرم‌آباد و سایر شهرستان‌های استان انجام می‌دهند. 

کمری به ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی روز قدس اشاره کرد و افزود: ویژه برنامه‌های زنده راهپیمایی از شبکه افلاک و رادیو لرستان از ساعت 9, 30 دقیقه آغاز و تا پایان راهپیمایی ادامه دارد که در این برنامه‌ها علاوه بر پخش زنده راهپیمایی، با حضور کارشناسان، علما و اساتید به تحلیل پیام روز قدس، مسئله فلسطین و تاثیر‌گذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر موج بیداری‌ها در نقاط مختلف دنیا و سایر مسائل مرتبط با روز قدس پرداخته می‌شود.

وی پخش زنده راهپیمایی روز قدس را علاوه بر پخش زنده مراسم روزانه ترتیل خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان و پخش زنده مراسم شب‌های قدر در مصلای الغدیر خرم‌آباد را توفیقی معنوی و ماندگار برای رسانه استانی توصیف کرد و گفت: صدا و سیمای مرکز لرستان در ماه مبارک رمضان روزهای پر کاری را سپری کرده است که جا دارد، به همکاران این مرکز از این طریق خدا قوت بگوییم.

انتهای پیام/2304/ن10/ظ1004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول