اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی اصفهان:

دانشجویان و نخبگان با صلابت در روز قدس حضور یابند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی اصفهان گفت: سفارش ما به ویژه به دانشجویان بسیجی این است که در روز قدس با حضور جدی و بصیرت وافی خود به صحنه بیایند و بار دیگر مشت محکمی به دهان یاوه گویان بزنند.

دانشجویان و نخبگان با صلابت در روز قدس حضور یابند

حجت الاسلام علی رئیسیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان به مناسبت روز قدس اظهار داشت: احساس و ابراز همدردی از سوی مسلمانان نسبت به مظلومیت دیگر افراد جزء وظایف واجب آنها است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی اصفهان، نجات مردم فلسطین را از وظایف ملت‌ها و امتهای مسلمان دانست و عنوان کرد: در این زمینه باید امتها بجای دولت‌ها اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه نباید بی تفاوتی نسبت به حال دیگران در بین مردم و مسلمانان جهان حاکم شود، گفت: مسلمانان و امت ایران اگر نمی‌توانند بطور مستقیم به مردم مظلوم فلسطین کمک کنند، حداقل با شرکت در راهپیمایی روز قدس با آنان ابراز همدردی کنند و شاید این عمل مقداری وجدان خفته کشورهای دیگر را بیدار کند.

این مسئول ادامه داد: روز قدس از تدابیر حکیمانه امام (ره) است که با هدف مبارزه و ابراز تنفر از رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود.

رئیسیان عنوان کرد: اگر هر کسی کوچک‌ترین بی تفاوتی نسبت به وضعیت کنونی مسلمانان و مظلومان فلسطین داشته باشد، مصداق بارز این حدیث شریفه است «که چنانچه مسلمانی نسبت به امور مسلمانان اهتمام نورزد اصلا مسلمان نیست».

وی با بیان اینکه عده‌ای امروز بر این تفکر هستند که راهپیمایی‌ها و موضع گیری‌های ما در قبال جنایات رژیم غاصب اسرائیل چه نتیجه‌ای دارد، افزود: چنانچه این اعتراضات و فریادهای معترضانه نبود، جنایات این ستمگران و مستکبران چندین برابر و شدت جسارت آنان به مسلمانان بسیار بیشتر می‌شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی اصفهان اضافه کرد: شرایط کنونی حاکم بر کشورهای اسلامی و منطقه و وضعیت نا مطلوب امنیتی و جانی شیعیان و مسلمانان در جهان می‌طلبد که مسلمانان و امت ایران با حضور با صلابت‌تر، پرشورتر و متحدتر از قبل خود در راهپیمایی روز قدس امسال شرکت کنند.

وی متذکر شد: قشر دانشجوی یک قشر تاثیرگذار در جامعه کنونی است و نیروهای انقلابی دانشجوی به عنوان یک اسوه نخبه برای مردم ایران بشمار می‌روند و رفتار آنها زیر ذره‌بین دشمن قرار دارد.

رئیسیان اذعان داشت: توصیه و سفارش ما بخصوص به دانشجویان بسیجی این است که با حضور جدی و با بصیرت وافی خود در روز قدس به صحنه بیایند و بار دیگر مشت محکمی به دهان یاوه گویان بزنند.

این مسئول تاکید کرد: دانشجویان با حضور پررنگ خود در روز قدس به جهانیان نشان دهند که امت مسلمان و یاری رسان ایران همیشه با نخبگان خود در صحنه دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب حرکت می‌کند و جوانان ایرانی سنگر علم و تقوا را توامان با هم حفظ خواهند کرد.

انتهای پیام/63001/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول