اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

روح بیداری اسلامی از انقلاب اسلامی نشأت گرفته است

استاندار سمنان گفت: روح بیداری اسلامی از انقلاب اسلامی نشأت گرفته است و امسال باید در روز قدس، این بیداری جهانی را تقویت کرد.

روح بیداری اسلامی از انقلاب اسلامی نشأت گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، در این بیانیه که امروز صادر شد، آمده است: آخرین جمعه از ماه پرخیر و برکت رمضان به نام روز جهانی قدس نام‏گذاری شده است؛ در این روز، مردم مسلمان در اقصی نقاط مختلف جهان به حمایت از مردم مظلوم و ستم‏دیده خواهند شتافت و بار دیگر بر آزادی قدس شریف، اولین قبله‏ گاه مسلمانان از یوغ اشغال‏گران و متجاوزان صهیونیستی پافشاری خواهند کرد.

در ادامه می‏ خوانیم: ملت همیشه آگاه و بزرگ‏وار ایران اسلامی هم که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، حمایت و پشتیبانی از ملت فلسطین را از چنگال غاصبان قدس به عنوان یک آرمان سرلوحه اهداف خود قرار داده همه ساله در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، این روز را به روز فریاد بلند و رسا بر سر ستمکاران و استکبار جهانی تبدیل کرده است.

استاندار سمنان تأکید کرده است: حضرت امام خمینی (ره) بنیان‏گذار و پایه گذار این روز بزرگ در پیامی فرمودند که روز قدس یک روز جهانی است؛ روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفان با مستکبران است.

رهی گفت: امسال هم در شرایطی به روز جهانی قدس می‏ رسیم که روح بیداری اسلامی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی در کنار تهدیدات و توطئه‏ های دشمنان خصوصاً استکبار جهانی و صهیونیسم بین ‏المللی برای از بین بردن جبهه مقاومت علیه اسرائیل با طرح تروریسم خواندن دلیر مردان حزب‏ الله و دخالت‏های آشکار و مذبوحانه در کشور سوریه به نقطه عطف رسیده و از سوی دیگر خصومت‏های استکبار علیه انقلاب اسلامی و مردم با بصیرت و آگاه ایران ابعاد تازه‏ای به خود گرفته است.

وی تصریح کرد: امروز بعد از خلق حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری که با حضور گسترده و بی‏ نظیر امت اسلامی در انتخابات محقق شد، بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی با انواع تهمت‏ ها و تحریم‏های گوناگون به دنبال ضربه ‏زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

استاندار سمنان در بیانیه خود آورده است: ملت بزرگ و انقلابی بارها به جهانیان نشان داده ‏اند که با انسجام، وحدت و تبعیت از رهبری‏های حکیمانه مقام معظم رهبری با تمام وجود و هستی از عزت، شرف، عظمت و دستاوردهای عظیم خودشان دفاع می‏کنند و ذره‏ای از اصول و ارزش‏های والا و خون شهیدان گران‏قدر عقب‏ نشینی نخواهند کرد.

رهی گفت: در این راستا، ضمن قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان در این ماه عبادت و خودسازی ماه مبارک رمضان و گرامیداشت لیالی پرفیض قدر و عرض تسلیت سال‏روز شهادت مولای متقیان، امیرمومنان حضرت علی (ع) از مردم ولایت‏مدار و متدین استان سمنان دعوت می‏ شود همگام با دیگر هموطنان خود به منظور میثاق مجدد با آرمان‏های والای انقلاب اسلامی و در لبیک به ندای مقام معظم رهبری و در جهت حمایت از حقوق از دست رفته ملت مظلوم فلسطین در روز جهانی قدس به صحنه آمده و با حضور شکوهمند خود برگ زرین دیگری در کارنامه سراسر درخشان این استان بی فزاید.

انتهای پیام/2249/ک/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول