اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شاهرود:

سرنوشت فلسطین مسیر آینده جهان اسلام را رقم خواهد زد

بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شاهرود در آستانه روز قدس با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد: سرنوشت فلسطین مسیر آینده جهان اسلام را رقم خواهد زد.

سرنوشت فلسطین مسیر آینده جهان اسلام را رقم خواهد زد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شاهرود در این بیانیه که امروز صادر شد، همه ملت آزادی‏خواه ایران اسلامی را به حضور در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطن فراخوانده است.

در این بیانیه آمده است: مسئله‏ قدس‏، یک مسئله‏ تمام نشده است؛ هیچ‏کس نباید خیال کند که صهیونیست‌هاى غاصب و حامیان بین‏ المللى آنها، مى‏ خواستند فلسطین را بگیرند و حکومت تشکیل دهند؛ گرفتند و حکومت تشکیل دادند و مسئله تمام شد.

این بیانیه می‏ افزاید: قضیه این‏طور نیست؛ هدف‌هایى که در تشکیل دولت غاصب صهیونیستى در سرزمین فلسطین وجود داشته است، با این اسرائیل کنونى کاملًا تأمین نمى‏ شود. هدف، بالاتر از این‏هاست. هدف، ایجاد کشورى است در سرزمینى بزرگ‏تر و پرجمعیت ‏تر از آنچه که امروز غصب کرده‏ اند.

بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شاهرود ادامه داد: فلسطین پیشانی جهان اسلام در مقابله با ابرقدرت‌های زر و زور و تزویر دنیاست؛ فلسطین خط مقدم مبارزه مسلمین و آزادی‌خواهان جهان علیه خطرناک‌ترین اندیشه تاریخ، یعنی صهیونیسم جهانی و ریشه تمام بحران‌های خاورمیانه است.

در این بیانیه می‏خوانیم: بی‏ تردید سرنوشت فلسطین مسیر آینده جهان اسلام را رقم خواهد زد و از این روست که در مبانی نظری و اندیشه والای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و علمای اعلام و مراجع عظام و اندیشمندان اسلامی، کلید حل مشکلات مسلمانان و مهم‌ترین مسئله دنیای اسلام، فلسطین است که باید همواره مورد توجه و اهتمام امت اسلامی قرار گیرد.

در بخش دیگری تأکید شده است: دوران کنونی، عصر بیداری و روشن‏گری اسلامی است و فلسطین در کانون این خیزش اسلامی قرار گرفته است؛ بیش از 60 سال از اشغال قطعه‌ای مهم، مقدس و ایدئواستراتژیک جهان اسلام می‌گذرد و ملت مظلوم فلسطین دوران‌های پرمحنتی را با آزمون‌های گوناگون، از مقاومت‌های مظلومانه و آوارگی و غربت و مشاهده نابودی خانه و کاشانه و قتل عام عزیزان خود و کودکان و زنان بی‏ پناه و پناه بردن به مدعیان حقوق بشر بین‌المللی تا روی آوردن بعضی سران بزدل و سازش کار و ساده ‏اندیش عرب به معامله‌های بی‌فرجام سیاسی و قمار سراسر باخت در مذاکرات ننگین به اصطلاح صلح با اشغال‏گران و واسطه قراردادن حامیان اصلی قصابان صبرا و شتیلا و دیر یاسین دیده ‏اند.

در این بیانیه می‏ خوانیم: فلسطینی‏ها خیانت بعضی از زمامداران کشورهای منطقه و ... را پشت سر گذاشته ‏اند و روز به روز به گستاخی نژادپرستان صهیون افزوده می‌شود تا اینکه در نهایت آتشفشان فوران انتفاضه فلسطین با تأسی از انقلاب اسلامی و جوانان بسیجی ایران اسلامی با ماهیتی دینی چون شهید فهمیده در بین نسل جوان ملت شجاع فلسطین پدید آمد.

بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شاهرود می ‏افزاید: اکنون سبعیت بی‏رحمانه و عنان گسیسته و سیاست پوشالی مشت آهنین و ادعای از نیل تا فرات حاکمان خون آشام صهیونیسم با همه حمایت‌های بی‌دریغ آمریکا و غرب، در مقابل بیداری شیران آرمیده فلسطین، در جهاد اسلامی و حماس و انتفاضه خروشان جوانان مسلمان فلسطینی به زانو در آمده است و این رژیم سفاک را در سراشیبی سقوط قرار داده است.

این بیانیه ادامه می‏ دهد: در چنین دورانی حمایت مادی و معنوی و پشتیبانی از مجاهدان و جهادگران فلسطینی در دفاع مقدس در مقابل غده سرطانی منطقه،حمایت از شأن و منزلت و افتخار جهان اسلام است که وظیفه ملت‌ها، دولت‌ها، علما و نخبگان و روشن‏فکران اسلامی و عموم مسلمانان را دوچندان کرده است که در این میان ملت و دولت جمهوری اسلامی که پرچم حمایت راستین از فلسطین را بر دوش دارد، همتی مضاف را در این راستا به عهده دارد و حضور پروشور در راهپیمایی روز قدس یکی از جلوه‌های آن است.

بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شاهرود تأکید می‌کند: نوجوانان و جوانان بسیجی ایران اسلامی که همواره پیشاپیش صفوف مجاهدان بوده‌اند، در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان همراه با امت روزه ‏دارو مردم غیور ایران به صحنه خواهند آمد و از عموم مردم روزه‌دار و شب زنده‌داران شب‌های قدر به خصوص قشر عزیز و عظیم فرهنگیان و دانش‌آموزان برای حضوری پرشورتر از گذشته در راهپیایی روز قدس دعوت می‌کند.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول