اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

مقاومت و مبارزه تنها راه ریشه‏ کنی غده سرطانی صهیونیسم است

سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با صدور بیانیه‏ ای تأکید کرد: مقاومت و مبارزه تنها راه ریشه‏ کن کردن غده سرطانی و خطرناک صهیونیسم است.

مقاومت و مبارزه تنها راه ریشه‏ کنی غده سرطانی صهیونیسم است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، در این بیانیه که امروز صادر شد، می‌خوانیم: حضرت امام خمینی (ره)، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را «روز جهانی قدس» اعلام کرد تا مسلمانان در این روز به مصیبت‌های مردم فلسطین توجه کنند و با پشتیبانی از آنها، افزون بر اینکه موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین می‌شوند، به صهیونیست‌ها و حامیان آنان بفهمانند که فلسطین، بخشی از پیکره اسلام است و روزی نه چندان دور، قدس شریف به آغوش اسلام باز خواهد گشت.

در این بیانیه آمده است: روز قدس، روزى است که باید همت کنند و همت کنیم که قدس را نجات دهیم؛ روز قدس روزى است که باید به روشن‏فکرانى که در زیر پرده با آمریکا و عمال آمریکا روابط دارند هشدار داد؛ هشدار به اینکه اگر از فضولى دست‏ بر ندارند، سرکوب خواهند شد.

سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این بیانیه تأکید کرد: باید عموم مسلمانان جهان و دولت‌هاى اسلامى در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان براى کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن، به هم بپیوندند و همبستگی بین‌المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونى مردم مسلمان فلسطین را به جهانیان اعلام کنند.

سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان آحاد ملت غیور، انقلابی و حزب‏ الله را به حضوری پرشور و آگاهانه در راهپیمایی جهانی روز قدس دعوت می‏ کند و بر این حقیقت مسلم تأکید می‌ورزد که حضور دشمن‏ شکن امت اسلام در راهپیمایی روز قدس، رژیم غاصب صهیونیستی را به سرنوشت محتوم خود که همان زوال و نابودی خفت بار است، نزدیک‏تر ساخته و بارقه امید و پیروزی را در دل پر درد ملت مظلوم فلسطین روشن خواهد ساخت.

در بخش دیگری آمده است: به فرموده امام خامنه‌ای، «ملت ایران به عنوان متولیان روز قدس باید کاری بکنند که برای دیگر ملت‌ها سرمشق شود».

شایان ذکر است؛ اقشار بسیج استان سمنان از جمله بسیج دانشجویی، بسیج دانش‌آموزی، بسیج کارگری، بسیج اصناف، بسیج اساتید، بسیج کارمندان، بسیج هنرمندان، بسیج مساجد و محلات، بسیج عشایری، بسیح طلاب، بسیج مهندسین، بسیج جامعه پزشکی، بسیج حقوقدانان، بسیج پیشکسوتان، بسیج ورزشکاران، بسیج جامعه زنان، کانون بازنشتگان سپاه و نواحی مقاومت شاهرود، سمنان، دامغان، گرمسار، آرادان، مهدیشهر، میامی و تیپ 12 قائم (عج) سمنان نیز هر کدام با صدور اطلاعیه‏ های جداگانه‏ای مردم را به حضور پرشورتر در راهپیمایی روز قدس دعوت کرده ‏اند.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول