اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان:

امر به معروف راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: یکی از مهم‏ترین راه‏های مقابله با تهاجم دشمنان، توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

امر به معروف راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عبدالمحمد منتظرحجت پیش از ظهر امروز در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر که با حضور بسیجیان در سالن جلسات صدا و سیمای مرکز سمنان برگزار شد، اظهار کرد: پرداختن به فریضه امر به معروف و نهی از منکر از مهم‏ترین اولویت‏های رسانه ملی و استانی است.

وی بر ضرورت فرهنگ‏سازی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر دارای مراتب و درجاتی است و برخورد فرهنگی و لسانی باید در اولویت قرار گیرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان بیان کرد: رسانه ملی به دلیل بهره ‏مندی از ظرفیت‏ها و توانمندی‏های ویژه از جمله امکان ارتباط مستقیم با عموم مردم، نقشی اثرگذار در ترویج تعالیم دینی به ویژه امر به معروف و نهی از منکر دارد.

منتظرحجت گفت: جامعه ‏ای سالم و موفق خواهد بود که بر مدار امر به معروف و نهی از منکر بنا شود.

وی ادامه داد: مهم‏ترین مبانی تفکر سیاسی یک مسلمان، امر به معروف و نهی از منکر است که وجوب کفایی آن ضروری دین شناخته شده و ضامن بقای اسلام است و قیام امام حسین (ع) نیز بر همین اساس بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان افزود: امروز اطلاع‏ رسانی و تبلیغات حرف اول را در سطح جوامع بشری می‏ زنند و ما نیز باید از این دو امر مهم استفاده کنیم تا بتوانیم به اهداف مورد نظرمان در ستادهای احیای امر به معروف و نهی از منکر دست پیدا کنیم.

گفتنی است؛ در این جلسه به تبیین و نقش اهمیت فریضه امر به معروف در جامعه، فرهنگ‏سازی از سویی رسانه ملی با برنامه‏ های هنری و خاص، تولید فیلم و برنامه‏ های مستند، برگزاری نشست‏ها و میزگردها برای ارتقای این فرهنگ در سطح عموم جامعه، ایجاد باکس ویژه و مستمر با پخش برنامه مختص و خاص به این فریضه از سوی صدا و سیما توسط کارشناسان پرداخته شد.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول