اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

محبی در گفت‌‌وگو با فارس:

مردم در روز قدس حماسه سیاسی دیگری را خلق خواهند کرد

عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از خلق حماسه سیاسی در انتخابات92 مردم با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه سیاسی دیگری خلق خواهند کرد.

مردم در روز قدس حماسه سیاسی دیگری را خلق خواهند کرد

محمد ابراهیم محبی نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نام‌گذاری کردند تا دفاع از فلسطین هیچگاه به فراموشی سپرده نشود.

وی با بیان اینکه بعد از خلق حماسه سیاسی در انتخابات92 مردم با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه سیاسی دیگری خلق خواهند کرد، تاکید کرد: حماسه سیاسی ملت ایران در راهپیمایی روز جمعه، نوید دیگری برای شکست رژیم اشغالگر صهیونیستی و آزاد شدن سرزمین‌های اشغالی دارد.

محبی با بیان اینکه سکوت جامعه بین‌المللی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی غیر قابل قبول است، تاکید کرد: صهیونیست‌ها در حالی بخشی از کشور فلسطین را اشغال کرده‌اند و مردم فلسطین را به جرم حمایت از تمامیت ارضی خود سرکوب می‌کنند که کشورهای مدعی حمایت از حقوق بشر سکوت کرده اند.

نماینده مردم سنقر در مجلس گفت: راهپیمایی روز قدس در سراسر جهان و حتی در آمریکا و کشورهای اروپایی با شکوه و عظمت بیشتری برگزار خواهد شد چرا انزجار از صهیونیست‌ها به تمام جهان کشیده شده است.

وی در پایان با اشاره به وحشت صهیونیست‌ها از روز جهانی قدس، گفت: صهیونیست در روز جهانی قدس به ایادی خود در کشورهای غربی و آمریکا دستور می‌دهند تا از برگزاری تظاهرات ضدصهیونیستی ممانعت کنند چرا که آنها نمی‌خواهند جهانی شدن حمایت از فلسطین و مقابله با صهیونیسیم را مشاهده کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول