اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی موسسه بوستان کتاب صورت گرفت

انتشار 10 عنوان کتاب با موضوع فلسطین

موسسه بوستان کتاب تاکنون 10 عنوان کتاب در موضوع فلسطین، یهود، انتفاضه، صهیونیسم و روز قدس را چاپ و منتشر کرده است.

انتشار 10 عنوان کتاب با موضوع فلسطین

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بوستان کتاب، کارشناس ارتباط با مراکز علمی موسسه بوستان کتاب گفت: موسسه بوستان کتاب در موضوع سیاسی اجتماعی تاکنون 210 عنوان کتاب چاپ و منتشر کرده است که 10 عنوان از این آثار به مبحث فلسطین، یهود و صهیونیسم، انتفاضه و روز قدس پرداخته است.

مهدی محدثی افزود: کتاب‌های سیاسی اجتماعی چاپ شده توسط موسسه بوستان کتاب شامل موضوعات فرعی‌تر شامل انقلاب اسلامی ایران و انقلاب کشورهای اسلامی خاورمیانه، بیداری اسلامی، اندیشه‌های سیاسی اجتماعی امامان (علیهم السلام) و بزرگان شیعه، دیدگاه‌های امام خمینی(ره)، فلسطین، یهود و صهیونیسم و مسائل روز اسلام و جهان است.

وی پیروزی 2006 حماس و چشم‌انداز آینده اثر عبدالله کرمی؛ تاثیر انتفاضه بر رژیم صهیونیستی نوشته دکتر عبدالوهاب المسیری و سرگذشت فلسطین را از جمله آثار منتشر شده از سوی این موسسه دانست.

کارشناس ارتباط با مراکز علمی موسسه بوستان کتاب بیان کرد: سقوط اسرائیل نوشته حمد الفتلاوی، «فلسطین» نوشته جواد محدثی و «یهود و صهیونیسم» اثر احمد کریمیان از دیگر عناوین کتاب‌های منتشر شده از سوی موسسه بوستان کتاب با موضوع فلسطین به شمار می‌رود.

انتهای پیام/2258/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول