اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار در اطلاعیه‌ای اعلام کرد

مسلمانان جهان به امامت مقام معظم رهبری در قدس شریف نماز وحدت خواهند خواند

جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار در اطلاعیه‌ای به مناسبت روز قدس اعلام کرد: اطمینان داریم مبارزات ملت‌های اسلامی علیه استبداد به ثمر می‌نشیند و روزی مسلمانان جهان به امامت مقام معظم رهبری در قدس شریف نماز وحدت خواهند خواند.

مسلمانان جهان به امامت مقام معظم رهبری در قدس شریف نماز وحدت خواهند خواند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار، این جامعه در اطلاعیه‌ای که به مناسبت روز قدس صادر کرد با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «روز قدس تنها روز فلسطین نیست، روز اسلام و حکومت اسلامی است، روز قدس روز عدالت‌خواهی مردم مظلوم فلسطین از چنگال صهیونیست غارتگر و روزی است که آرمان‌های اسلامی و انسانی در آن متجلی است» اعلام کرد: ملت آگاه و بیدار ایران اسلامی، این روز نشان از عمق درایت، دوراندیشی و هوشمندی امامی را دارد که یک تنه در مقابل کفر جهانی و استبداد ایستاد و آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را به پاس مقاومت‌های ملت مظلوم فلسطین «روز قدس» نامید، روزی که جهانی شد.

این اطلاعیه می‌افزاید: قدس محور هویت و اتحاد همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان قطعی می‌داند و برای زورمداری و بی‌عدالتی عمری کوتاه قائل و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت‌یافتگان خواهد بود.

اطلاعیه جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار خاطرنشان می‌کند: خیزش امت مسلمان علیه دست‌نشاندگان هم‌پیمان صهیونیست غاصب، به هم ریختن اوضاع اقتصادی در غرب، اعتصابات و تجمعات گسترده و در رأس تمام این جریانات، بیداری اسلامی منطقه در سال‌های اخیر، همه و همه سبب شده است که روز قدس، رنگ و بویی دیگر داشته باشد.

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: روز جهانی قدس امسال را در حالی برگزار می‌کنیم که با وجود خیزش مردم منطقه علیه استکبار و مزدوران، متأسفانه شاهد هستیم که کشورهای غربی با توطئه‌چینی و استفاده از عدم آگاهی ملت‌های به‌ پا خواسته، در صدد ایجاد شکاف بین مسلمین هستند و هزینه‌های آشکار آنها در جهت رسیدن به هدف خود نشان از این مسئله است.

این اطلاعیه اضافه می‌کند: بشر امروز تحمل نقض حقوق بشر، تجاوز به حقوق انسان‌ها، غصب سرزمین و بازتولید تروریسم از طریق حمایت‌های دولتی را ندارد و همه این صفات زشت و ناپسند امروز در رژیم اشغالگر قدس جمع است.

در ادامه این اطلاعیه بیان شده است: امسال روز جهانی قدس را در حالی برگزار می‌کنیم که توطئه شوم صهیونیست‌ها برای شکستن خط مقدم مقاومت در سوریه شکست خورده است و تروریست‌های تجهیز شده از سوی غرب به خاک مذلت افتاده‌اند.

این بیانیه با بیان اینکه امسال روز جهانی قدس را در حالی برگزار می‌کنیم که مستکبران با حمایت از دولت بحرین، ملت را به خاک و خون می‌کشند، ادامه می‌دهد: امسال روز جهانی قدس را در حالی برگزار می‌کنیم که به دلیل عدم آگاهی سردمداران مصری و توطئه کشورهای غربی، مسلمانان به جان یکدیگر افتادند و توصیه ما به برادران خود در کشور مصر خویشتن‌داری در جهت رسیدن به یک جامعه مطلوب است.

جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار با گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) بنیانگذار حرکت‌های رهایی‌بخش و ضدصهیونیستی در جهان اسلام، اطمینان دارد مبارزات ملت‌های اسلامی علیه استبداد و استکبار جهانی به ثمر خواهد نشست و رخدادهای اخیر نوید دهنده آن است که روزی مسلمانان جهان به امامت مقام معظم رهبری در قدس شریف نماز شکر و وحدت خواهند خواند.

این اطلاعیه تصریح می‌کند: روز جهانی قدس را در حالی برگزار می‌کنیم که به حمد‌الله جمهوری اسلامی ایران در سال جدید با وجود تمام توطئه‌چینی دشمنان داخلی و خارجی، اقتدار خود در برگزاری مملو از آرامش انتخابات ریاست جمهوری حفظ کرد و تحت رهنمودهای رهبری قدم در مسیر جدید شکوفایی کشور گذارد.

در پایان این اطلاعیه آمده است: جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان همپای ملت ایران به خیابان‌ها خواهد آمد و شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر تروریست» را سر خواهد داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول