اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

احداث بیمارستان خصوصی در سیستان و بلوچستان ضروری است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اهمیت سلامت و نقش مهمی که در پویایی جامعه دارد، وجود یک بیمارستان خصوصی در این استان ضروری است.

احداث بیمارستان خصوصی در سیستان و بلوچستان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حاتم ناروئی در دیدار با جمعی از پزشکان متقاضی برای احداث بیمارستان خصوصی، با بیان اینکه بهداشت و درمان در استان شرایط خاص و ویژه‌ای دارد، اظهار داشت: این شرایط خاص به این معنی نیست که نمی‌شود آن را مدیریت کرد و باید برای این شرایط ویژه راهکاری بیندیشیم.

وی با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های توسعه‌یافتگی جوامع، داشتن نیروی انسانی سالم، پویا و کارآمد است، افزود: توسعه دستیابی به چنین امری، خود در گرو توجه به بهداشت و درمان در جامعه است.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از سال 1387 مراحل واگذاری زمین و تأسیس بیمارستان خصوصی در زاهدان انجام شده، اما به دلایلی روند اجرای این پروژه با کندی صورت گرفته است، از این رو مسئولان ذیربط باید تلاش خود را برای کمک به احداث و تکمیل این بیمارستان به کار ببرند.

ناروئی با بیان اینکه بیمارستان جایی است که با امنیت و سلامت مردم در ارتباط است، عنوان کرد: ما همه تلاش خود را برای تسریع در بهره‌برداری بیمارستان به کار خواهیم گرفت، اما نباید به گونه‌ای عمل شود که کیفیت کار پایین بیاید.

وی اذعان داشت: این بیمارستان باید به صورتی متناسب با شأن مردم شریف استان تجهیز و به کارگیری شده و به عنوان شروعی برای خدمات درمانی استاندارد در نظر گرفته شود.

رئیس هیئت‌مدیره این بیمارستان‌های خصوصی نیز با ارائه مشخصات کامل این بیمارستان، گفت: این بیمارستان با مساحتی بالغ بر چهار هکتار در 8 طبقه طراحی خواهد شد که برای تعداد دو هزار نفر اشتغالزایی خواهد کرد.

سلیمانی، خواستار توجه ویژه مسئولان به این بیمارستان شد و افزود: تمامی تجهیزات پزشکی این بیمارستان براساس علم پزشکی روز استفاده می‌شود و می‌تواند سیستان و بلوچستان را به قطب پزشکی کشور تبدیل کند.

انتهای پیام/75004/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول