اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان سمنان خبر داد

راه‌‏اندازی 20 گروه همیار در استان سمنان

مدیرکل بهزیستی استان سمنان از راه‌اندازی 20 گروه همیار در بهزیستی این استان در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان خبر داد.

راه‌‏اندازی 20 گروه همیار در استان سمنان

حجت‏‌الاسلام علی پهلوان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان افزود: تشکیل گروه‏های همیار با مشارکت خانواده‏های زنان بی‌سرپرست یکی از طرح‏های مهم و قابل توجه بهزیستی بوده که در قالب آن، گروه‏های پنج تا هفت نفره در استان سمنان در حوزه اشتغال فعال شده ‏اند.

پهلوان همچنین از راه‏اندازی 20 گروه همیار در بهزیستی استان سمنان خبر داد و گفت: این گروه‏ها در رشته‏‌های مختلف کاری فعالیت می‏کنند.

وی همچنین از افتتاح نخستین مرکز توانبخشی نگهداری از معلولان جسمی و حرکتی در گرمسار خبر داد و گفت: لزوم وجود چنین مرکزی در استان سمنان بسیار احساس ‏می‏شد.

راه‌اندازی بنیاد بین‏ المللی ژنتیک در استان سمنان

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: همچنین برای راه‏اندازی بنیاد بین‏المللی ژنتیک در استان سمنان کارهای خوبی صورت گرفته و فاز مطالعاتی این طرح انجام شده است.

پهلوان ارایه خدمات مشاوره‏ای ژنتیک را در راستای ریشه‏کنی معلولیت‏‏ها بسیار مهم دانست و گفت: برای راه‏اندازی بنیاد بین‏المللی ژنتیک در استان سمنان بیش از 50 درصد کار انجام شده است.

وی افزود: این بنیاد با همکاری یک موسسه خیریه در سمنان راه‏اندازی می‏شود و هم‏ اکنون منتظر اختصاص 500 میلیون تومان سهم سازمان بهزیستی کشور برای راه‏ اندازی این بنیاد هستیم.

راه‌اندازی نخستین بیمارستان تخصصی توانبخشی در استان سمنان

مدیرکل بهزیستی استان سمنان همچنین از راه‏اندازی نخستین بیمارستان تخصصی توانبخشی در استان سمنان خبر داد و گفت: موافقت اصولی ایجاد این بیمارستان صادر شده و هم‏ اکنون به دنبال مکان مناسبی برای آغاز فعالیت آن هستیم.

پهلوان گفت: این بیمارستان که در گرمسار فعالیت خود را آغاز می‏کند، دارای 32 تخت بستری خواهد بود.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول