اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تکواندوی استان تهران خواستار شد

حمایت مالی مسئولان از هیئت تکواندوی استان تهران

دبیر هیئت تکواندوی استان تهران خواستار افزایش حمایت مالی مسئولان از هیئت تکواندوی استان تهران برای پیشبرد برنامه‏های این رشته ورزشی در استان تهران شد.

حمایت مالی مسئولان از هیئت تکواندوی استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندوی استان تهران، بیژن شفیع‏خراسانی امروز بیان داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران پس از بررسی عملکرد و فعالیت‏های هیئت‏های ورزشی این استان در سال گذشته، هیئت تکواندوی استان تهران را از بین 47 هیئت ورزشی فعال حاضر در استان تهران، به عنوان هیئت برتر برگزید.

وی افزود: این موفقیت حاصل تلاش، همت و همدلی کلیه تکواندوکاران استان تهران است و اگر اتحاد و همکاری مسئولین حوزه‏ها و شهرستان‏ها، کمیته‏ها، مربیان، داوران و تکواندوکاران نبود، بدون شک این موفقیت صورت نمی‏گرفت.

دبیر هیئت تکواندوی استان تهران در خصوص کسب عنوان هیئت برتر برای هشتمین سال پیاپی گفت: با برنامه‏ریزی و هماهنگی‏هایی که در سال گذشته با مسئولان کمیته‏ها و حوزه‏ها و شهرستان‏ها داشتیم و با توجه به همکاری مناسب آنان در خصوص اجرای کلیه برنامه‏ها، توانستیم به این افتخار بزرگ دست یابیم.

وی گفت: امید است در سال 92 نیز با استفاده از تجارب گذشته، همکاری و همت کلیه بخش‏های هیئت تکواندوی استان تهران (اداری و قهرمانی) و نیز حمایت مالی مسئولان اداره ورزش و جوانان برای نهمین بار به این موفقیت بزرگ دست یابیم.

انتهای پیام/2568/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول