اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار کرمان عنوان کرد

اجرای 150 پروژه تحقیقاتی حوزه دفاع مقدس در‌ کرمان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: 150 پروژه تحقیقاتی حوزه دفاع مقدس در استان کرمان در دست کار است.

اجرای 150 پروژه تحقیقاتی حوزه دفاع مقدس در‌ کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی ابوالحسنی عصر امروز در ستاد برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس اظهار داشت:‌ کرمان در زمینه پژوهش و تحقیقات و اسنادی در حوزه دفاع مقدس از استان‌های برگزیده کشور به شمار می‌رود.

وی بیان داشت: طی دو سال گذشته ده‌ها گروه تحقیقاتی از سراسر کشور برای بازدید و الگوبرداری از پروژه‌های تحقیقاتی به استان کرمان سفر کرده‌اند.

ابوالحسنی با اشاره به تدوین نقش استان کرمان در دفاع مقدس افزود: تاکنون در این زمینه 20 تا 25 پروژه تحقیقاتی انجام شده است.

وی تصریح کرد: 150 پروژه تحقیقاتی حوزه دفاع مقدس در استان کرمان در دست کار است.

ابوالحسنی اظهار داشت: طی دو ماه گذشته با کمک 10 تیم فیلمبرداری در استان کرمان با والدین شهدا دیدار و خاطرات و سخنان آنها را مستندسازی کرده‌ایم.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سال گذشته ابراز داشت: سال گذشته برنامه‌های خوبی در این هفته اجرا شد که از آن جمله می‌توان به تهیه نقش 12 اداره و نهاد استان کرمان در دفاع مقدس، رونمایی از 25 کتاب دفاع مقدس، توزیع 2 هزار جلد کتاب دفاع مقدس اشاره کرد.

ابوالحسنی برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم دفاع مقدس، یادواره‌های شهدا، نمایشگاه عکس، گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های مؤثر هفته دفاع مقدس در سال گذشته عنوان کرد.

انتهای پیام/80017/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول