اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 500 میلیارد ریال اعتبار به زودی توسط مس سونگون آغاز می‌شود

آغاز عملیات احداث مجموعه ورزشی و فرهنگی ورزقان

فرماندار شهرستان ورزقان از ایجاد مجموعه ورزشی و فرهنگی توسط مس سونگون در این شهرستان با 500 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

آغاز عملیات احداث مجموعه ورزشی و فرهنگی ورزقان

محرم فروغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: مجموعه ورزشی و فرهنگی ورزقان ‌در زمینی به وسعت 25 هکتار اجرا خواهد شد که در توسعه ورزش منطقه بسیار مؤثر خواهد بود.

وی اعتبار اختصاص یافته به طرح ورزشی و فرهنگی را بیش از 500 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: زمین مورد نیاز این مجموعه ورزشی ‌تأمین شده و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

فروغی افزود: این مجموعه ورزشی دارای سالن‌های ورزشی چندمنظوره به ویژه ورزش هندبال و والیبال، استخر و کمپ‌های اقامتی تیم‌های ورزشی خواهد بود که طراحی‌های فنی لازم برای اجرای این پروژه انجام شده است.

فرماندار ورزقان تصریح کرد: ورزشگاه 10 هزار نفری به همراه چند سالن ورزشی توسط مس سونگون در شهرستان ورزقان اجرا می‌شود.

وی افزود: این مجموعه ورزشی علاوه بر تامین فضای ورزشی مورد نیاز جوانان شهرستان ورزقان و روستاهای آن کمپ مناسب برای  برگزاری اردوهای تیم‌های مختلف تیم‌ ملی به علت آب و هوای مناسب در تابستان خواهد شد.

فروغی همچنین اظهار کرد: شرکت مس سونگون متعهد شده تمام خیابان‌های داخل شهر زلزله‌زده ورزقان را بعد از اتمام بازسازی آسفالت کند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول