اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سیستان در مجلس:

عدالت‌محوری دولت نهم و دهم در منطقه سیستان شعاری بیش نبود

نماینده مردم سیستان با شعاری خواندن «عدالت محوری» در دولت نهم و دهم، گفت: بر خلاف ‌سردادن شعار عدالت‌محوری دولت نهم و دهم، ما حق مردم را ندیدیم.

عدالت‌محوری دولت نهم و دهم در منطقه سیستان شعاری بیش نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، موانع و مشکلات صادرات بازارچه‌های مرزی منطقه سیستان با حضور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بررسی شد.

سید باقر حسینی نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی‌ عصر امروز در این جلسه ‌در فرمانداری زابل با اشاره به شرایط بد‌ دریاچه هامون افزود: ‌اکنون دامداران و صیادان منطقه وضعیت مناسبی از نظر ‌اشتغال ندارند، وضعیت توفان شن و آلودگی‌های هوا بسیار وخیم و بحرانی است به طوری که در چند روز گذشته میزان ذرات معلق در هوای منطقه سیستان به 7 برابر اندازه بحران رسیده است.

نماینده مردم سیستان با شعاری خواندن «عدالت محوری» در دولت نهم و دهم، ابراز داشت: برخلاف سردادن شعار عدالت محوری دولت نهم و دهم، ما حق مردم را ندیدیم، بقیه شهرها را ببینید، اینها نتوانستند یک جاده زابل به زاهدان را تمام کنند فقط 80 کیلومتر آن را به اتمام رساندند.

حسینی در موضع دفاع از فروش قانونی سوخت توسط مرزنشینان گفت: این حق مردم است که باید به آنها بدهیم، مرزداران را باید حس کرد، البته شیوه فروش سوخت را قبول نداریم.

انتهای پیام/‌75004/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول