اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

همدانی‌ها به دنبال سومین تیم دسته اولی

این روزها در حالی که تیم پاس و الوند به خاطر ادغام این دو تیم در بلاتکلیفی به سر می‌برد، تیم فوتسال علیصدر برای رسیدن به لیگ دسته اول سخت در تلاش است.

همدانی‌ها به دنبال سومین تیم دسته اولی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، دور نخست و گروهی مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور به پایان رسید و چهره چهار تیم برتر این رقابت‌ها به مرحله بعد مشخص شدند.

رقابت‌های فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه کشور امسال و براساس تصمیم‌گیری سازمان لیگ و کمیته فوتسال فدراسیون که به دو گروه 10 تیمی شمال و جنوب تقسیم شدند و بازی‌های خود را به صورت رفت و برگشت برگزار کردند در نهایت دو تیم‌ برتر هر گروه برای رسیدن به لیگ دسته اول برگزارکننده مسابقات پلی‌آف خواهند بود.

در گروه جنوب تیم فوتسال علیصدر همدان که با تیم‌های آذرخش بندرعباس، مقاومت چهارمحال و بختیاری، اشترانکوه ازنا، برنای خوزستان، شاهین کرمانشاه، مس رفسنجان، میلاد نور مرکزی، شاهین لردگان و کیان سپهر اصفهان هم‌گروه بوده، با عملکرد مناسب خود موفق شد با کسب امتیازات لازم ضمن کسب قهرمانی گروه همراه با مس رفسنجان راهی مرحله بعد شود.

باشگاه علیصدر که در سال 86 ـ 85 تجربه تیم‌داری در سطح لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را در کارنامه خود دارد برای صعود این تیم از ترکیب بازیکنان بومی مستعد و چند بازیکن غیربومی با حداقل بودجه مصوبی که داشت توانست دست به کار بزرگی بزند و خود را در سطح فوتسال ایران به عنوان یک تیم منسجم معرفی کند.

همدانی‌ها که سال گذشته تا یک قدمی صعود به لیگ یک قرار داشتند و به دلیل کم‌تجربگی از صعود بازماندند، امسال با تیم بهتری پا به این رقابت‌ها گذاشتند.

علیصدری‌ها امسال با سرمربی‌گری سید ابوالقاسم حسینی، در کوران مسابقات قرار گرفته و موفق شدند با این مربی صاحب‌سبک نتایج درخشانی را با جوانان جویای نامی همدانی بگیرند.

این تیم در پنج هفته اول رقابت‌ها با اقتدار 15 امتیاز را کسب کرد و توانست برای رقبای خود خط و نشان بکشد.

اختلاف سلیقه سرمربی‌ با مدیرعامل باعث شد تا از هفته ششم مرتضی عظیمی دستیار حسینی، هدایت سفیدپوشان را به دست بگیرد و با استفاده از نظرات فنی علی خسروی پیگیر مسابقات باشد.

تیم فوتسال علیصدر در نیم‌فصل اول رقابت‌ها موفق شد عملکرد خوبی را از خود به جا بگذارند؛ به طوری که در 9 بازی انجام شده هشت پیروزی داشت و تنها در برابر تیم آذرخش بندرعباس و در خانه حریف تن به شکست داد.

در نیم‌فصل دوم نماینده فوتسال همدان با توجه به فشار تمرینات و طولانی شدن مسابقات مانند اکثر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها با افت جسمی همراه بود و با وجود استفاده از نیرو‌های جوان و باانگیزه نتوانست عملکرد درخشان نیم‌فصل اول را تکرار کند.

کسب تنها چهار پیروزی و قبول پنج شکست در نیم‌فصل دوم این رقابت‌ها باز هم نتوانست مانع برتری نماینده فوتسال همدان شود و در مجموع با کسب 36 امتیاز و 58 گل ‌زده و 37 گل‌ خورده و تفاضل مثبت 21، با اقتدار به مرحله بعد صعود کرد.

تیم فوتسال علیصدر بعد از استراحتی کوتاه، خود را برای حضور در مرحله پایانی و برگزاری دو مسابقه پلی‌‌آف آماده می‌کند.

براساس اعلام کمیته فوتسال و برگزاری مسابقات فدراسیون فوتبال کشورمان، تیم‌های صعودکننده به مرحله بعد به صورت ضربدری با یکدیگر مبارزه خواهند کرد و در نهایت دو تیم برتر جواز حضور در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را به دست می‌آورند.

علیصدری‌ها در بازی نخست باید به میهمانی حریف قدر خود تیم فوتسال کات شاهرود بروند که براساس اعلام اولیه این مسابقه حساس 18 مرداد به میزبانی شاهرود و در سالن ورزشی شهید اکبری این شهرستان برگزار شود.

شاگردان مرتضی عظیمی این روزها در همدان برای تجدید روحیه و کسب نشاط تمرینات خود را به صورت جدی پیگیری می‌کنند تا نماینده شایسته‌ای برای ورزش پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین باشند.

دو تیم الوند و پاس که در مسابقات لیگ دسته حضور دارند این روزها با حواشی زیادی روبرو است و با طرح شایعاتی مبنی بر ادغام این دو تیم، هواداران و اهالی ورزش استان بلاتکلیف هستند.

صعود تیم فوتسال علیصدر ضمن ارتقای وضعیت ورزش حرفه‌ای استان همدان در سطوح لیگ‌های کشور باعث می‌شود این استان در رشته‌های توپی دارای سه تیم خوب باشد که با این اوصاف می‌‌توان آینده خوبی را برای کشف استعدادهای همدان شاهد بود.

----------------

فرشید گل‌محمدی

----------------

انتهای پیام/89020/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول