اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 6 قم خبر داد

تکمیل خیابان بشارت با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال

شهردار منطقه 6 قم از تکمیل خیابان بشارت با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال در سطح این منطقه خبر داد.

تکمیل خیابان بشارت با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالفضل رسولی با اشاره به وضعیت اجرای سیاست ابلاغی 12=6 از سوی شهردار کلانشهر قم، اظهار داشت: بر اساس این سیاست باید پروژه‌های عمرانی تعریف شده برای امسال با سرعت بیشتری و در مدت زمان شش ماه به اتمام برسد.

وی تصریح کرد: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون آسفالت فاز دوم بلوار بعثت، روشنایی بلوارهای همّت و بعثت، روشنایی خیابان‌های تهرانی مقدم و صیاد شیرازی، زیرسازی و آسفالت خیابان سلامت، رمپ و لوپ اتوبان امام علی(ع) و فاز رفت بلوار حمزه سیدالشهداء(ع) صورت گرفته است.

رسولی با اشاره به احداث سه آبنمای جدید در منطقه 6 خاطرنشان کرد: این آبنماها با اعتباری بالغ بر 75 میلیون ریال همزمان با عید سعید فطر در بوستان زنگارکی، بلوار سوم خرداد جنوبی مقابل مسجد امام علی النقی(ع) و تقاطع خیابان امامزاده ابراهیم با بلوار سوم خرداد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین ابراز داشت: فاز دوم بلوار بعثت به مساحت 13 هزار متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر 3 هزار و 300 میلیون ریال و خیابان 30 متری بشارت به مساحت 8 هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 4 هزار میلیون ریال تا پایان شهریور ماه سال جاری به اتمام می‌رسد.

شهردار منطقه 6 یادآور شد: اصلاح هندسی بلوار حضرت معصومه(س)، ساماندهی ورودی شهر قم از سمت جعفریه، تملک بخش وسیعی از املاکی که در مسیر انجام پروژه‌های عمرانی قرار دارد، اجرای عملیات جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت در تمام شوراع خاکی منطقه، اجرای عملیات پیاده‌رو سازی و بازگشایی شوارع اصلی از فعالیت‌هایی دیگری است که در راستای طرح 12=6 در سه ماهه نخست سال صورت گرفت.

انتهای پیام/2258/س/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول