اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی بجنورد خبر داد

بهسازی 195 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد بجنورد

مدیر کمیته امداد امام خمینی بجنورد از اجرای طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و شهری مددجویان زیر پوشش این نهاد خبر داد و گفت: طی سه ماهه ابتدای سال‌جاری بیش از 195 واحد مسکونی ویژه مددجویان این نهاد تعمیر شده است.

بهسازی 195 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، رضا وحدانی گفت: اعتبار مورد نیاز بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و شهری مددجویان با استفاده از تسهیلات بانکی، مساعدت‌های اعتباری کمیته امداد امام خمینی و کمک‌های خیران تامین اعتبار می‌شود که در سال جاری بالغ بر 102 میلیون و 250 هزار ریال صرف بهسازی این واحدها شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع واحدهای بهسازی شده، 87 مورد تعمیرات کلی و 108 مورد آن نیز در بخش تعمیرات جزیی بهسازی شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بجنورد از جمله مزایای اجرای طرح بهسازی و تعمیر واحدهای مسکونی را استحکام بخشی منازل مددجویان برشمرد و افزود: با توجه به این‌که از جمله دغدغه‌های این نهاد فراهم‌سازی زمینه امنیت و آرامش خاطر خانواده‌های تحت حمایت است بنابراین با اجرای این طرح توانسته‌ایم اقدامی مهم در راستای حفاظت از جان و مال مددجویان انجام دهیم.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای بهسازی و تعمیر واحدهای مسکونی طی امسال گفت: برای هر یک از واحدهای مسکونی در بخش تعمیرات جزیی سه میلیون و 500 هزار ریال و تعمیرات کلی هفت میلیون و 500 هزار ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بجنورد در ادامه به احداث و تعمیر 40 چشمه سرویس بهداشتی اشاره کرد و افزود: 240 میلیون ریال صرف این اقدام شده است.

وی توجه به سلامت خانواده‌های تحت حمایت را از جمله دلایل اجرای طرح مذکور عنوان کرد و گفت: در حال حاضر توانسته‌ایم با اجرای این طرح از بروز بیماری‌های احتمالی جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/63002/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول