اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان:

فضای دانشگاه را آرام می‌کنم/ بی‌برنامه نیستم

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با تدبیر و عقلانیت فضای دانشگاه را آرام می‌کنم و برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ام.

فضای دانشگاه را آرام می‌کنم/ بی‌برنامه نیستم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حبیب‌الله موسوی بهار در مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه به دلایلی ریاست دانشگاه همدان تغییر کرد، اظهار داشت: من با آگاهی از مشکلات دانشگاه برای حفاظت و حراست از دانشگاه که در اختیار خود اعضای علمی باشد، اعلام آمادگی کردم و سرپرستی دانشگاه را پذیرفتم.

وی ادامه داد: من دور از متن دانشگاه نبودم و در بسیاری از پست‌های مشاوره‌ای و مدیریتی دانشگاه مشغول بودم و اطلاعات کافی از وضعیت و مسائل دانشگاه را دارم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه تمایل چندانی برای پذیرش پست ریاست دانشگاه نداشتم، تصریح کرد: با برگزاری انتخابات و اعلام نتایج دلم راضی شد، زیرا فضای مناسبی برای حضور من و دوستانم فراهم شد.

وی اضافه کرد: تاکنون هیچ گونه تغییر و تحول خاصی را در دانشگاه انجام ندادم و بعد از تشکیل کابینه جدید با یک نفس تازه و نیروهای جوان‌تر و یا موجود، کارها را با قدرت شروع می‌کنیم.

موسوی‌بهار با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی همدان زودتر به استقبال اعتدال و تدبیر رفت خاطرنشان کرد: در دوره مدیریت خودم سعی می‌کنم دانشگاه را با کمک دوستان و با حرکت‌های سنجیده، تدبیر، عقلانیت و دوری از حرکات تند و حساب نشده فضای آرامش و اعتماد را ایجاد کنم.

وی با بیان اینکه مسائل مالی دانشگاه مناسب نیست، ابراز داشت: با تدبیر و همت، از این گردنه مشکلات مالی عبور خواهیم کرد و به همه باید در خصوص رعایت اقتصاد مقاومتی تذکر داد و همه ملزم به رعایت اقتصاد مقاومتی هستند و هیچ واحدی از این موضوع مستثنا نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان داشت: واحدهایی که ادعای انقلابی‌گری بیشتری دارند باید بیشتر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه با کمترین هزینه‌ها باید ساخت اذعان داشت: بارقه‌های امید در دولت جدید وجود دارد و چاه‌های بزرگی برای سازمان‌ها کنده شده، اما با دست یاری همدیگر کارها سامان می‌یابند.

موسوی بهار در پایان گفت: برنامه‌های مختلفی برای دانشگاه در ابعاد آموزشی، پژوهشی و پشتیبانی برنامه‌ریزی شده و بی‌برنامه حرکت نمی‌کنم.

انتهای پیام/89019/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول