اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهزیستی استان سمنان خبر داد

رفع مسائل و مشکلات اجتماعی و خانوادگی مددجویان استان سمنان

معاون توانبخشی اداره‌کل بهزیستی استان سمنان از رفع مسائل و مشکلات اجتماعی و خانوادگی مددجویان استان سمنان خبر داد.

رفع مسائل و مشکلات اجتماعی و خانوادگی مددجویان استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از اداره‌کل بهزیستی استان سمنان، معاون توانبخشی اداره‌کل بهزیستی این استان با بیان اینکه مرکز توانبخشی بیماران روانی مزمن آتیه ویژه آقایان از اردیبهشت‌ماه امسال فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: این مرکز 50 نفر در فاز روزانه و 50 نفر در فاز ویزیت در منزل ظرفیت دارد.

اعظم نقیبی با اشاره به اینکه در این مرکز مددجویان و خانواده ‏های آنها آموزش‏های لازم در زمینه ‏های مهارت زندگی و ... را برای زندگی موثرتر فرا می‏گیرند، افزود: در این مرکز مددکاران سعی می‏کنند مسائل و مشکلات اجتماعی و خانوادگی مددجویان را حل کنند.

نقیبی خاطرنشان کرد: افراد خیر می‏توانند کمک‏های نقدی خود را به شماره حساب 2345281260 جام بانک ملت به نام مساعدت مددجویان مرکز آتیه واریز کنند.

گفتنی است؛ این مراسم که با حضور استادحسینی فرمانده سپاه قائم (عج) استان، برخی از مسئولان شهرستان سمنان و مسئولان بهزیستی استان و مددجویان مرکز آتیه برگزار شده بود، از فرزندان شبانه‏ روزی با اهدای جوایزی تقدیر شد و در خصوص مشکلات مددجویان بحث و تبادل‏ نظر شد.

230 سبد کالا بین مددجویان بهزیستی دامغان توزیع شد

سرپرست بهزیستی شهرستان دامغان از اهدای 230 سبد کالا به مددجویان این شهرستان در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.

ابوالقاسم خطیب ‏زاده با قدردانی از خیرانی که در امر برگزاری این مراسم معنوی نهایت همکاری را کرده ‏اند، افزود: بهزیستی دامغان با همکاری خیران، علاوه بر اطعام به مددجویان در ماه مبارک رمضان، تعداد 230 عدد سبد کالا توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: این سبدها شامل روغن، برنج، ماکارانی، گوشت و خرما به ارزش 115 میلیون ریال بوده که از اول ماه مبارک رمضان تاکنون بین نیازمندان توزیع شده است.

گفتنی است؛ در این مراسم که با حضور محمد نسیمی معاون پیشگیری، سیدعباس حسینی‏دوست سرپرست نیروی انسانی و پشتیبانی، ابوالقاسم خطیب‏ زاده سرپرست بهزیستی دامغان، محمود زحمتکش سرپرست مجتمع توانبخشی، جمعی از کارکنان و خیران در حسینیه معصوم ‏زاده (ع) برگزار شد؛ 400 نفر از مددجویان امور اجتماعی و توانبخشی شرکت داشتند.

انتهای پیام/2249/ذ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول