اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان:

سرعت بالای اجرای طرح میدان امام علی (ع) ویژگی آن است

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: سرعت بالای اجرای طرح میدان امام علی (ع) از جمله ویژگی آن است.

سرعت بالای اجرای طرح میدان امام علی (ع) ویژگی آن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اصغر کشاورز راد شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت نزدیکی ایام بهره‌برداری فاز دوم پروژه احیای میدان امام علی(ع) اظهار کرد: شرکت عمران و نوسازی به عنوان یکی از مجموعه‌های همکار با شهرداری اصفهان به عنوان پیمانکار اصلی این طرح فعالیت کرده است.

وی بیان کرد: شرکت عمران و نوسازی اصفهان از چهار سال گذشته به عنوان یکی از مجموعه‌های اجرایی مسئول مدیریت شهری را در اجرای این طرح کمک و یاری رسانیده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان اشاره‌ای به جزئیات همکاری و چگونگی پیشرفت طرح احیای میدان امام علی (ع) کرد و گفت: این شرکت تا کنون شش قرارداد اصلی به ارزش ریالی 60 میلیارد تومان  با پیمانکار اصلی این طرح یعنی شهرداری اصفهان بسته است.

وی از جمله پروژه‌های تکمیل و کار شده از سوی این شرکت را  ساخت و تکمیل زیرگذر میدان امام علی(ع)، پارکینگ‌ها، محور اسکلت‌بندی هارونیه، تاسیسات و نازک کاری کل مجموعه این طرح عظیم اعلام کرد.

کشاورز راد از بسته شدن 400 قرارداد با پیمانکاران جزء برای انجام شش پروژه یادآور شده از سوی این شرکت خبر داد و ابراز کرد: یکی از اهداف مسئولان شرکت، کمک و یاری هر چه بهتر به مدیریت شهری به منظور بهره‌برداری هر چه سریع‌تر این طرح عظیم بود.

وی در ادامه از آمار و ارقام مربوط به احجام پروژه گفت و عنوان کرد: از ابتدای سال 88 تا به امروز بیش از 5 هزار و 2 مترمکعب خاکبرداری، 11هزار و 200 تن بتن ریزی، 15 هزار تن آرماتوربندی، 13 هزار و 600 مترمربع قالب‌بندی و 2 هزار عدد شمع بصورت شمع سازه‌ای و پلاستیکی کارشده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری  اصفهان از جمله دلایل عظمت و سختی این پروژه را خاص و پیچیده بودن اجرای این طرح دانست و تصریح کرد: موقعیت خاص مکانی این میدان در مرکزیت شهر اصفهان و همراه بودن با بار ترافیکی - جمعیتی گسترده آن از جمله این پیچیدگی‌های این طرح بشمار می‌رود.

وی در ادامه مرکزیت این میدان از لحاظ اجتماعی، اقتصادی و مذهبی شهر، عبور شریان‌های اصلی تاسیساتی شهر از زیر این منطقه و قرارگیری این پروژه در محدوده بافت تاریخی شهر را از دیگر دلایل خاص بودن اجرای این طرح عنوان کرد.

کشاورز راد از ویژگی‌های روند ساخت و ساز و تکمیل پروژه عظیم احیای میدان امام علی(ع) گفت و بیان کرد: سرعت بالای اجرای پروژه در حداقل زمان ممکن و آن هم با رعایت کامل استانداردهای فنی ـ مهندسی از نکات قابل اهمیت در این طرح بشمار می‌رود.

وی در پایان از انجام و اجرای روند ساخت و ساز این طرح در چهار سال گذشته توسط سه شیفت کاری خبر داد و گفت: انجام همه فعالیت‌های عمرانی از سوی نیروی مجرب و متخصص با جدیت پیگیری می‌شد و حتی در ایام تعطیلات رسمی کشور نیز این روند ادامه داشت. 

انتهای پیام/63001/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول