اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

در طول تنها ۳ روز صورت گرفت

حمله به ۷۷ خانه و بازداشت ۱۶ نفر در بحرین/ آسیب دیدن ۳۸ نفر به ضرب گلوله

نیروهای رژیم بحرین در طول سه روز اخیر در مجموع به 77 خانه یورش برده و 16 نفر را بازداشت کردند و در جریان استفاده از سلاح گرم و گلوله‌های حاوی گازهای خفه کننده و سمی به 38 نفر آسیب وارد کردند.

حمله به ۷۷ خانه و بازداشت ۱۶ نفر در بحرین/ آسیب دیدن ۳۸ نفر به ضرب گلوله

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین، نیروهای امنیتی به حملات خود به خانه‌های شهروندان بحرینی در ماه مبارک رمضان ادامه می‌دهند.

این نیروها در حملات خود دربهای خانه‌ها را می شکنند و اسباب و اثاثیه مردم را تخریب و به اعضای خانوده‌ها تعدی می‌کنند. این حملات بیشتر در زمان افطار و سحر صورت می‌گیرد.

در همین راستا، نیروهای امنیتی و لباس شخصی در سه روز اخیر به بیش از 77 خانه یورش برده و 16 شهروند بحرینی را بازداشت کردند.

مردم در 78 منطقه بحرین نیز به اعتراض علیه اقدامات خشونت آمیز رژیم بحرین و استفاده از زور علیه خواسته‌های مشروع خود در رسیدن به آزادی و دموکراسی و پایان دیکتاتوری در کشورشان پرداختند.

53 منطقه بحرین نیز شاهد مجازات گروهی مردم توسط نیروهای رژیم بحرین بود که از سلاح‌های گرم و گازهای سمی و خفه کننده علیه مردم استفاده کردند. این امر منجر به آسیب دیدن مختلف 38 نفر شد.

بحرین از فوریه سال 2011 میلادی شاهد اعتراضات مسالمت آمیز مردمی است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول