اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد دورود:

مراسم احیا در مراکز قرآنی شهرستان دورود برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود گفت: مراسم پرفیض شب‌های قدر در مراکز قرآنی و مساجد شهرستان دورود برگزار می‌شود.

مراسم احیا در مراکز قرآنی شهرستان دورود برگزار می‌شود

 حجت‌الاسلام علی ارکبان امروز در گفت‌وگو با فارس در دورود از برگزاری مراسم معنوی شب‌های قدر در مساجد و موسسات قرآنی شهرستان دورود خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود افزود: در این مراسم‌ها آحاد مردم روزه‌دار با حضور در مساجد و موسسات قرآنی از نعمت ارزنده این شب‌های با ارزش بهره‌مند شدند و شب‌های آینده نیز این مراسم برگزار می‌شود.

ارکبان اذعان داشت: قرائت دعای جوشن کبیر و مداحی در خصوص شب نوزدهم ماه رمضان که مصادف با ضربت خوردن مولی الموحدین حضرت امیر المومنین (ع) و دیگر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی توسط مداحان و قاریان مجرب دورودی از مهم‌ترین برنامه‌های این مراسم‌ها بود.

وی خاطرنشان کرد: مراسم شب‌های قدر در بیست و یکم و بیست و سوم نیز در تمام سطح شهرستان دورود در مکان‌های یاد شده برپا می‌شود و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین مسجد و یا موسسه قرآنی نزدیک به محل سکونت خود از پاداش معنوی این اعمال برخوردار شوند.

انتهای پیام/2304/ن10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول