اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

آموزشکده محیط‌بانان کشور در لرستان راه‌اندازی می‌شود

استاندار لرستان: آموزشکده محیط‌بانان کشور در لرستان راه‌اندازی می‌شود.

آموزشکده محیط‌بانان کشور در لرستان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، از خرم‌آباد، حبیب‌الله دهمرده امشب در جلسه شورای اداری استان لرستان در استانداری این استان ضمن تسلیت شهادت امام علی(ع) گفت: طی رایزنی‌های صورت گرفته، دانشکده محیط زیست و آموزشکده محیط‌بانان کشور در استان لرستان راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: ساختمان این دانشکده مدتها قبل در منطقه چهارده معصوم خرم‌آباد شروع شده و پیشرفت خوبی تا کنون داشته است.

استاندار لرستان ادامه داد: در این آموزشکده پیش‌بینی شده که بیش از هفت هزار نفر محیط‌‌بان در سراسر کشور آموزش‌های لازم را فرا بگیرند.

دهمرده خاطرنشان کرد: در سطح کشور چهار دانشکده محیط زیست وجود دارد که این استان یکی از این چهار استان است.

استاندار لرستان در ادامه عنوان کرد: استان لرستان دارای عقب‌ماندگی‌ها و کاستی‌های تاریخی است که یک شبه این عقب‌ماندگی‌ها به وجود نیامده تا یک شبه درست شوند. باید با تعامل و همدلی کار و تلاش این عقب‌ماندگی‌ها را برطرف کنیم.

استاندار لرستان اذعان داشت: برای نخستین‌بار استان لرستان صاحب یک بالگرد هوایی شده است که باید از همه مسئولان و کسانی که در این زمینه تلاش کرده‌اند تقدیر و تشکر کنیم.

دهمرده یادآور شد: استان لرستان به دلیل صعب‌العبور بودن برخی از مناطق آن نیازمند به یک دستگاه بالگرد بوده که طی یک ماهه گذشته این بالگرد در اختیار این استان قرار گرفته است.

استاندار لرستان متذکر شد: سالانه چندین مأموریت اضطراری در این استان به وجود می‌آمد که ما برای اعزام بالگرد با استان‌های همجوار رایزنی‌های فراوانی می‌کردیم که در بعضی مواقع نیز این رایزنی‌ها به جایی نمی‌رسید.

وی تأکید کرد: در منطقه چهارده معصوم(ع) خرم‌آباد پنج هکتار زمین برای آشیانه و انبار امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر و بالگرد هوایی در نظر گرفته شده است که کار ساخت و ساز آن نیز به زودی آغاز می‌شود.

دهمرده در پایان بیان کرد: استان لرستان در حال حاضر به یک کارگاه توسعه تبدیل شده و در آن نیز چندین سد، آزادراه و راه‌آهن‌ها در حال ساخت است که این می‌تواند در توسعه زیرساخت این استان نقش به سزایی داشته باشد.

انتهای پیام/2304/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول