اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

ارتش سوریه کنترل کامل کوی «الخالدیه» را به دست گرفت

ارتش سوریه بعد از چند هفته درگیری با افراد مسلح، امروز یکشنبه کنترل کامل کوی «الخالدیه» در شهر حمص را به دست گرفت.

ارتش سوریه کنترل کامل کوی «الخالدیه» را به دست گرفت

یک منبع نظامی در ارتش سوریه که نخواست نامش فاش شود؛ به خبرنگار خبرگزاری فارس در سوریه گفت: ارتش سوریه کنترل کوی الخالدیه را به دست گرفته و به زودی آن را منطقه امن اعلام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه عملیات تعقیب و گریز افراد مسلح در مناطق مجاور کوی الخالدیه در جریان است،‌ تاکید کرد که این منطقه به زودی به عنوان منطقه امن اعلام خواهد شد.

از طرفی، درگیری‌ها بین شبه نظامیان گروهک موسوم به «کشور اسلامی عراق و شام» با یگان‌های حمایت مردمی کرد در شهر«تل ابیض» و روستاهای اطراف آن در الرقه ادامه یافت. ده‌ها تن از افراد مسلح در این نبردها کشته و یا زخمی شدند.

این گزارش حاکی است که نیروهای حمایت مردمی کرد، ‌علاوه بر منهدم ساختن دو خودروی وابسته با تروریست‌ها و مصادره کردن یک خودروی دیگر، پیشروی گسترده‌ای در محور «السکریه» محقق کردند.

نیروهای کرد با کمین در روستای «کندار» در حومه تل ابیض، تعدادی از عناصر گروهک موسوم به کشور اسلامی عراق و شام را به هلاکت رسانده و شمار دیگری را مجروح کردند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول