اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ایلام:

نقش نیروهای انتظامی در تاریخ دفاع مقدس معرفی شود

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام گفت: نقش نیروهای انتظامی در تاریخ دفاع مقدس باید معرفی شود.

نقش نیروهای انتظامی در تاریخ دفاع مقدس معرفی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار علی دولتی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس با اشاره به تلاش نیروهای ژاندارمری، کمیته و شهربانی در زمان جنگ اظهار داشت: نقش نیروهای انتظامی در تاریخ دفاع مقدس باید پر رنگ‌تر از گذشته شود.

وی ادامه داد: حماسه هشت سال دوران دفاع مقدس سند افتخار ملت بزرگ ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه توان دفاعی مرزداران در زمان جنگ تحمیلی قابل ستایش بود، اضافه کرد: سلحشوران ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس عزت و اقتدار نظام را به نمایش گذاشتند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه تاریخ دفاع مقدس باید به خوبی به نسل‌های بعد منتقل شود، گفت: ژاندارمری، کمیته و شهربانی به عنوان نیروهای انتظامی آن دوران هر کدام نقشی بی‌بدیل در حفظ و حراست از مرزها و حفظ آرامش کشور داشتند.

وی ادامه داد: نیروهای ژاندارمری در اوایل جنگ هشت ساله از جمله اولین نیروهایی بودند که به دفاع از خاک کشور پرداختند ولی در کتاب‌ها و تاریخ انقلاب آنچنان که شایسته است به این فداکاری‌ها پرداخته نشده است.

دولتی با اشاره به اینکه ژاندارمری در آن روزگار از وجود دلیر مردانی همچون شهید خرمرودی بهره‌مند بوده است، تصریح کرد: شایسته است که رشادت‌های عزیزان نیروی انتظامی که در دوران دفاع مقدس در قالب نیروهای ژاندارمری، کمیته و شهربانی در آن روزگار به دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران می‌پرداختند، پررنگ‌تر شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام در این دیدار طی سخنانی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار در پاسداشت و انتقال تاریخ دفاع مقدس به نسل‌های بعدی پرداخت.

محمد منتظری با اعلام آمادگی این بنیاد برای حضور در برنامه‌های هفته ناجا افزود: کتابخانه بنیاد حفظ آثار ارزش‌های دفاع مقدس با مجموعه‌ای کامل آماده ارائه خدمات به کارکنان نیروی انتظامی استان ایلام است.

انتهای پیام/2246/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول