اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم:

استراحتگاه ویژه رانندگان در سازمان پایانه‌های قم احداث شد

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از احداث ساختمان ویژه رانندگان اتوبوس و تاکسی برون شهری در سازمان پایانه‌ها خبر داد.

استراحتگاه ویژه رانندگان در سازمان پایانه‌های قم احداث شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی عزتی گفت: این ساختمان به نوعی یک استراحتگاه برای رانندگان اتوبوس‌ها و همچنین تاکسی‌های برون شهری است و رانندگان می‌توانند در این محل استراحت کنند.

وی افزود: بسیاری از رانندگان خودروها بعد از اتمام سرویس‌کاری خود نیاز به استراحت دارند که به دلیل نبود فضای استراحت و همچنین امکانات کافی این استراحت توسط آنها صورت نمی‌گیرد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم اضافه کرد: بعضی اوقات به دلیل نبود فضای کافی، بسیاری از رانندگان زیر درختان و یا اینکه خودروهای خود استراحت می‌کردند که به دلیل گرمای بیش از حد و همچنین صدای اتوبوس‌های دیگر قادر به استراحت کافی نبوده و مجبور بودند با همان شرایط مجدداً به رانندگی بپردازند.

عزتی تصریح کرد: طی بررسی‌های انجام شده بیشتر تصادفات جاده‌ای به دلیل خواب آلودگی رانندگان بوده است که مهمترین دلیل آن نیز عدم وجود محل‌های مناسب برای استراحت این قشر زحمتکش بوده است.

وی اضافه کرد: با تاکیدات شهردار کلانشهر قم و همچنین پیگیری‌های این سازمان، ساختمان استراحتگاه رانندگان طراحی و احداث شد و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم افزود: این ساختمان مجهز به لابی، اتاق‌های خواب استراحت، سرویس‌های بهداشتی و حمام، کتابخانه و ... است که مورد استفاده رانندگان قرار می‌گیرد.

عزتی گفت: برای احداث این ساختمان ویژه که در پایانه مرکزی قرار دارد 600 میلیون تومان هزینه شده و این ساختمان 200 متر زیربنا دارد.

انتهای پیام/2258/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول