اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه استان سمنان:

امروز سنگر مبارزه با دشمنان اقتصادی است/ جنگ اقتصادی را هم فتح خواهیم کرد

معاون هماهنگ‏ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: امروز سنگر مبارزه با دشمنان نظام جمهوری اسلامی اقتصادی است و غربی‏ها در عرصه اقتصاد با ما وارد جنگ شده‌اند.

امروز سنگر مبارزه با دشمنان اقتصادی است/ جنگ اقتصادی را هم فتح خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، محمدحسن سلامی عصر امروز در جلسه فرماندهان پایگاه‌های بسیج که با حضور مسئول تربیت و تعالی بسیج استان سمنان در اردوگاه شهید کلاهدوز شهمیرزاد برگزار شد، اظهار کرد: بسیج از مجموعه‌های ارزشی نظام و پشتوانه عظیم مردمی نظام جمهوری اسلامی است که در طول سال‌های گذشته از انقلاب، با تشکیلات عظیم مردمی توانسته انقلاب مقدس اسلامی را از حوادث گوناگون در امان نگه دارد.

معاون هماهنگ ‏کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: بسیج به عنوان عظیم‌ترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف از مسائل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی که نظام جمهوری اسلامی با آن روبه‌رو است، نقش آفرینی‌های بی‌بدیلی در مسیر رشد و تعالی انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز بسیج در دهه پیشرفت و عدالت قرار دارد و با جذب حداکثری مردم به بسیج این پشتوانه عظیم را عظیم‌تر خواهد کرد.

معاون هماهنگ‏ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: بسیجیان که در این مجموعه ارزشی حضور پیدا کرده‌اند، امروز باید نقش ‏آفرینی کنند و در جامعه عناصر موثری باشند.

سلامی اذعان کرد: امروز رسالت‌های بزرگی بر دوش بسیج است و همه ما باید اهتمام و توجه لازم به رسالت‌های بزرگی که بر دوش مان است، توجه داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه باید پشتوانه عظیم‌تری برای نظام اسلامی فراهم کنیم، گفت: باید تلاش کنیم با برخوردهای سازنده و با تأثیر فراوان، مثبت و ارزشی که بسیج در حوزه استحفاظی خودش دارد، بتوانیم دل‌های آحاد مردم را جذب نظام مقدس جمهوری اسلامی و تشکیلات بسیج کنیم.

معاون هماهنگ‏ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: امروز سنگر مبارزه ما با دشمنان و سلاح دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی اقتصادی است و غربی‏ها در عرصه اقتصاد با ما وارد جنگ شده‌اند.

ابعاد مختلف فرهنگ ایثار و شهادت در ماه رمضان برای مردم تشریح شود

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه گرمسار نیز گفت: ماه رمضان، ماه خودسازی و تصفیه روح و تهذیب اخلاق است.

حجت‌الاسلام ابوذر عامری گفت: خداوند متعال در ماه مبارک رمضان به هر بهانه‌ای گناهان بندگان را می‌بخشد.

وی به سخن پیامبر اشاره کرد و افزود: روزه در فصل گرما چون جهاد در راه خداست.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه گرمسار تصریح کرد: وظیفه هر فرد مسلمانی است که از این فرصت که مانند گذر ابرها به سرعت می‌گذرد، کمال استفاده را برده و از بودن شیاطین در غل و زنجیر بهره‌های زیادی ببرد.

عامری به عوامل عزت‌مندی مؤمنان اشاره کرد و گفت: راه رسیدن به عزت در پیش گرفتن تقوا و پاکدامنی است؛ همان‏طور که امیر مؤمنان می‌فرماید «کسی که می‌خواهد عزیزترین مردم باشد، باید تقوای الهی داشته باشد».

وی افزود: اگر خداوند به انسانی عزت دهد، هیچ قدرتی نمی‌تواند آن را بستاند و انسانی عزتمند است که اطاعت و بندگی خدا را کند.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه گرمسار اظهار کرد: از دیگر عوامل رسیدن انسان به عزت، تأسی به فرهنگ ایثار و شهادت است؛ به گونه‏ ای که حضرت علی (ع) می‌فرماید «خداوند جهاد را برای عزت یافتن اسلام واجب کرده است».

عامری تأکید کرد: انصاف و قناعت داشتن و چشم‌پوشی از دنیا و زرق و برق‌های دنیوی از دیگر عوامل عزت‏مندی است.

وی اظهار کرد: هدف حلقه‌های صالحین تربیت انسان‌های کامل و برجسته برای نظام امام عصر (عج) است و ماه رمضان بهترین فرصت برای رسیدن به این هدف بزرگ است.

انتهای پیام/2249/ت40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول