اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان:

مصرف آب در لرستان 15 درصد افزایش یافت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان گفت: ۱۵درصد در مصرف آب در شهرهای استان لرستان افزایش یافته است.

مصرف آب در لرستان 15 درصد افزایش یافت

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از پلدختر، مهدی اکبریان ظهر امروز در جلسه شورای اداری پلدختر گفت: به علت افزایش دمای هوا و گرمای طاقت فرسای تابستان امسال مصرف آب شرب در استان لرستان در مقایسه با سنوات گذشته 15 درصد افزایش داشته است.

وی ضمن دعوت از مردم برای صرفه‌جویی در مصرف افزود: با توجه به اینکه مصرف آب شرب شهروندان با تاثیرپذیری از گرمای هوا نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر شده، از مردم خواست در اوج مصرف از هدر دادن غیر ضروری آب خودداری کنند.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری لرستان در ادامه عنوان کرد: استان لرستان تنها استانی است که منابع آب آن از طریق چاه و چشمه تامین می‌شود، گفت: برای تامین آب شرب پلدختر این شرکت در سال 77 اقدام به حفر دو حلقه چاه نموده است.

این مسئول متذکر شد: با افزایش جمعیت در پلدختر بر تعداد چاه‌های تامین آب پلدختر افزوده شده، گفت: هم اکنون برای حل کم آبی در پلدختر شرکت آبفا در حال تجهیز چاه پنجم و وصل آن به شبکه است.

وی در پایان سرانه مصرف هر شهروند پلدختری را 490 لیتر اعلام کرد و تاکید کرد: فرهنگ‌سازی، حذف انشعابات غیر مجاز از جمله راهکارهای کاهش مصرف آب در پلدختر است.

انتهای پیام/85009/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول