اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اخوان المسلمین اردن دخالت‌های عربستان در امور داخلی مصر را محکوم کرد

گروه اخوان المسلمین اردن در نشست حمایت از محمد مرسی دخالت‌های کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله عربستان را در امور داخلی مصر را محکوم کردند.

اخوان المسلمین اردن دخالت‌های عربستان در امور داخلی مصر را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «پانوراما الشرق الاوسط»، گروه اخوان المسلمین اردن در نشست حمایت از «محمد مرسی» رئیس جمهور برکنار شده مصرف خواستار آزادی وی شدند و وی را اسیر زندان‌های اسرائیلی در مصر نامیدند.

«همام سعید» یکی از رهبران این گروه معترضان در میدان رابعه العدویه را ملت مجاهد آزاد و سربازان مصر نامیده بود.

وی همچنین حضور جوانان وابسته به گروه اخوان المسلمین در نشست یاری مرسی در اردن را به حضور جوانان صدر اسلام در غزوه احد در کنار پیامبر اسلام تشبیه کرده و تأکید کرد که با توجه به ریخته شدن خونها در مصر، پیروزی نزدیک است.

گروه اخوان المسلمین همچنین دخالت‌های کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس از جمله عربستان در امور داخلی مصر و تأیید کودتای نظامی را محکوم کردند و با سر دادن شعارهایی خواستار اعدام «عبدالفتاح السیسی» وزیر دفاع مصر و تعدادی از سران معارضان مصری شدند.

سعید همچنین اخبار منتشر شده درباره انتخاب او به جای «محمد بدیع» رهبر گروه اخوان المسلمین را رد کرد و تأکید کرد انتخاب رئیس جدید تنها در صورت برگزاری جلسه شورای عمومی اخوان صورت خواهد گرفت که این جلسه برای اتخاذ اقدامات جدید برگزار نشده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول